1
Perioada de actualizare
de la 19.04.2021 17:19
până la 24.04.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.04.2021 09:00
până la 27.04.2021 10:00
3
Licitaţie
de la 28.04.2021 15:32
până la 28.04.2021 15:42
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 40 245 MDL
Perioada clarificărilor: 19 apr 2021, 17:19 - 24 apr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 apr 2021, 9:00 - 27 apr 2021, 10:00
Începutul licitației: 28 apr 2021, 15:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
79939997
Datele achizitiei
Data publicării
1 apr 2021, 16:35
Data ultimilor modificări
19 apr 2021, 17:19
Valoarea estimată (fără TVA)
40 245 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
402,45 MDL
Achizitii.md ID
21038046
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
29 apr 2021 17:10 - 31 dec 2021 17:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mobilier pentru cabinet medical CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf
Documentele la ofertă
ANUNȚ DE PARTICIPARE
19.04.21 17:19
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
19.04.21 17:19
caiet de sarcini .semnat.pdf caiet de sarcini .semnat.pdf
Documentele la ofertă
CAIET DE SARCINI
19.04.21 17:19
documentația standard.semnat.pdf documentația standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTAȚIA STANDARD
19.04.21 17:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Goliat-Vita SRL

Preţul ofertei: 36 474,99 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Taticol SRL

Preţul ofertei: 53 040 MDL
Statut: Învingător
Motivul: în conformitate cu prevederile art. 7, art. 72, art. 74 din Legea nr. 131/2015, și conform pct 5.2 (modalitatea de efectuare a evaluării ofertelor - pe loturi) și pct.6.1 (criteriului de evaluare aplicat - prețul cel mai scăzut) din FDA a achiziție primăria municipiului Hîncești a decis atribuirea contractului de achiziții publice pentru Loturile 1, 2,5, 6 operatorului economic Taticol SRL, pentru Loturile 3,4 S.R.L. DIGHIVA.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări