Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
01.04.2021 15:29
până la 06.04.2021 15:00
până la 06.04.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la
06.04.2021 15:00
până la 14.04.2021 11:00
până la 14.04.2021 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 579 513,09 MDL
Perioada clarificărilor:
1 apr 2021, 15:29 - 6 apr 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 apr 2021, 15:00 - 14 apr 2021, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrari de schimbare a acoperisului cladirii Colegiului "Alexei Mateevici" din or. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin 54
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexei Mateevici Colegiul
Telefonul de contact
022-22-02-41
Datele achizitiei
Data publicării
1 apr 2021, 15:29
Data ultimilor modificări
1 apr 2021, 15:54
Achizitii.md ID
21038026
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de schimbarea acoperişului la IP Colegiul "Alexei Mateevici"
Buget: 1579513.09 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart.signed.pdf
documentația standart.signed.pdf
Documentele la ofertă
1.04.21 15:29
Data:
1 apr 2021, 15:54
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
Buna ziua. Conform LEGII Nr. 131din 03-07-2015 privind achiziţiile publice, Articolul 68. Garanţia pentru ofertă şi garanţia de bună execuţie a contractului, punctul (8), La achiziţia de bunuri, lucrări și servicii, autoritatea contractantă va cere ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia. Garanţia de bună execuţie se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice. Va rugam sa redactati cerinta data. Va multumim.
Răspuns (6 apr 2021, 14:39):
Conform contractului de achizitii publice care este parte a Documntatiei standard de tender aprobat prin ordinal prin Ordinul nr.176 din 05 octombrie 2018, cap 6 DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIUNILE ANTREPRENORULUI GENERAL ŞI ALE BENEFICIARULUI, pct. 6.11 Garanţia de bună execuţie se va restitui Antreprenorului general în baza notificării Beneficiarului către agentul bancar. Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie finală în cel mult 15 zile.
Regulamentului de recepţie a construcţiilor şi instalaţiilor aferente prevede : Recepţia finală este convocată de investitor în cel mult 15 zile după expirarea perioadei de garanţie. Perioada de garanţie este cea prevăzută în contract.
Data:
1 apr 2021, 15:58
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
Spuneti va rog cum poate un OE sa efectueze lucrari de 1.5 mln lei dintre care dvs achitati 30% si plus la asta mai cereit si garatie 15%, pai pina la urma se primeste ca OE investeste 1.5 mln lei din care primeste numai 15%, un pic de realitate va rugam, daca nu dipuneti de bani nu initiati asemea proceduri.
Răspuns (6 apr 2021, 14:41):
Alocatiile financiare pentru lucrarile mentionate sunt repartizate pentru 2 ani. Intrucit aceste lucrari sunt specifice, care trebuie realizate concomitent, divizarea acestora nu este posibila in 2 ani, pentru ca este vorba de acoperisul institutiei si el trebuie realizat in volumul total.
„Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice.” alin12 art.68 din Legea 131/2015 . Respectiv garantia de 15 % este retinuta in cuantum legal.
La procedura sunt invitate toate companiile care au capacitate financiara si tehnica pentru a realiza acest obiect integral.
Data:
5 apr 2021, 10:12
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
In limita alocatiilor bugetare pentru
anul 2021- 30% din valoare
lucrarilor executate, anul 2022 –
70%.
LOGIC LUCRARILE SE ACHITA DUPA EXECUTARE. dE CE SOLICITATI EFECTUAREA LUCRARILOR IN 90 ZILE IAR ACHITAREA IN 2022? Sau e o smecherie? O intelegere la mijloc?
Răspuns (6 apr 2021, 14:43):
Alocațiile bugetare se stabilesc de MECC/ MF, iar executarea acestora se face în cuantumul stabilit, tot odata divizarea achizitiei este strict interzisa prin art.76 din Legea 131/2015.
Suplimentar mentionam faptul ca pentru „perioada de executie” grupul de lucru a alocat 5% - factor de evaluare.
Reesind din cele expuse, achitarea poate fi divizata conform alocarilor bugetare, insa specificul lucrarile nu permite sa se extinda pe o perioada de 2 ani, de accea a si fost instituit termenul de executare de 90 zile, pentru care si grupul de lucru acorda un punctaj 5% pentru executarea in acest termen.
Data:
5 apr 2021, 10:50
Subiectul întrebării:
Criterii de selectie
Întrebare:
Care este algoritmul de calcul pentru factorii de evaluare stabiliti la pct. 6.3 din FDA?
Răspuns (6 apr 2021, 14:44):
Exemplu de calcul a punctajului pentru pret: punctajul se calculeaza dupa algoritmul: P1= (pret minim/Pn) x 80.
pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare.
Punctajul pentru factorul de evaluare „Perioada de execuţie” se acordă astfel:
a) pentru o durată pînă la cea maximă indicată la punctul 2.4.1. se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;
b) pentru o durată mai mare decît cea prevăzută la lit. a) se acordă punctajul astfel:
P(n) – (durata maximă/durata prezentată (n) x punctajul maxim acordat).
Punctajul pentru factorul de evaluare „Perioada de garanţie asupra lucrărilor” se acordă potrivit formulei:
P gar
Pct. = --------- x 5
P max
Unde:
Pct. = punctajul acordat pentru perioada de garanţie
P gar = perioada de garanţie ofertată
P max = perioada maximă de garanţie.
Punctajul pentru factorul de evaluare „Oferta tehnica” se va acorda avînd în vedere modul de prezentare, rigurozitatea descrierii sistemului aplicat la lucrare, precum şi gradul de acoperire a cerințelor de calitate prin procedurile tehnice de execuţie care urmează să fie aplicate şi prin planul efectiv de control propus,
Clasamentul în baza căruia se stabileşte oferta cîştigătoare se întocmeşte în ordinea descrescătoare a punctajului acordat.
Data:
5 apr 2021, 10:56
Subiectul întrebării:
Factorii de evaluarea
Întrebare:
pct. 6.3 din FDA
Preţul ofertei – 80%
Termenul de garanţie – 5%
Perioada xde executie – 5%
Oferta tehnică – 10% ( ce se subintelebge sub criteriul de ofreta tehnica)
Răspuns (6 apr 2021, 14:45):
Punctajul pentru factorul de evaluare „Oferta tehnica” se va acorda avînd în vedere modul de prezentare, rigurozitatea descrierii sistemului aplicat la lucrare, precum şi gradul de acoperire a cerinţelor de calitate prin procedurile tehnice de execuţie care urmează să fie aplicate şi prin planul efectiv de control propus, sistemul de management al calitatii, certificate conformitate la toate materialele, inclusiv certificate ISO, personalul autorizat, experienta similara, disponibilitatea utilajelor si echipament necesare, calitatea si conformitatea materialelor si accesoriilor folosite la implementarea proiectului.
Clasamentul în baza căruia se stabileşte oferta cîştigătoare se întocmeşte în ordinea descrescătoare a punctajului acordat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK