Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
30.03.2021 12:15
până la 05.04.2021 11:32
până la 05.04.2021 11:32
2
Propunerea ofertelor
de la
05.04.2021 11:32
până la 10.04.2021 11:32
până la 10.04.2021 11:32
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
150 000 MDL
Perioada clarificărilor:
30 mart 2021, 12:15 - 5 apr 2021, 11:32
Perioada de depunere a ofertelor:
5 apr 2021, 11:32 - 10 apr 2021, 11:32
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
stații de lucru (computere staționare) compuse din bloc de sistem, monitoare,tastieră și mouse
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 119
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 mart 2021, 12:15
Data ultimilor modificări
4 apr 2021, 11:32
Achizitii.md ID
21037748
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare achiziții computere.pdf
anunț de participare achiziții computere.pdf
Documentele la ofertă
30.03.21 12:15
anunț de participare achiziții stații de lucru (computere staționare) ajustat.pdf
anunț de participare achiziții stații de lucru (computere staționare) ajustat.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare achiziții stații de lucru (computere staționare) ajustat.pdf
anunț de participare achiziții stații de lucru (computere staționare) ajustat.pdf
ID: cc4b7559-d6e5-4862-8fbe-9780b12c9f57
Documentele la ofertă
-
anunț de participare achiziții computere.pdf
anunț de participare achiziții computere.pdf
ID: cc4b7559-d6e5-4862-8fbe-9780b12c9f57
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
4.04.21 11:21
anunț de participare achiziții stații de lucru (computere staționare) ajustat.pdf
anunț de participare achiziții stații de lucru (computere staționare) ajustat.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare achiziții stații de lucru (computere staționare) ajustat.pdf
anunț de participare achiziții stații de lucru (computere staționare) ajustat.pdf
ID: 09d12649-3279-463b-b731-7d66cc3dc182
Documentele la ofertă
-
anunț de participare achiziții stații de lucru (computere staționare) ajustat.pdf
anunț de participare achiziții stații de lucru (computere staționare) ajustat.pdf
ID: 09d12649-3279-463b-b731-7d66cc3dc182
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
4.04.21 11:32
Data:
31 mart 2021, 12:21
Subiectul întrebării:
Dimensiune tastatura
Întrebare:
Dimensiunile solicitate pentru tastatura sunt diferite , 454 x 155 x 21 mm (17.28 x 5.59 x 0.98 inches). Valoare in milimetri nu corespunde cu valoare in inch. Presupunem ca sunt dimensiunele de la doua tastaturi diferite. Va rugam sa ne spuneti daca dimensiunile indicate sunt minime sau maxime admise.
De asemenea va rugam sa verificati si greutatea solicitate daca este indicat corect : pentru ca majoritatea tastaturilor de oficiu au greutatea intre 500 - 550 g.
Răspuns (31 mart 2021, 13:18):
dimensiunele solicitate pentru tastatură sunt minime. În pocesul de stabilire a inchesului. transferată din mm în inches a fost aplicată marja aproximativă,greutatea conform solicitării
Data:
1 apr 2021, 09:01
Subiectul întrebării:
Dimensiune tastatura
Întrebare:
Pentru ce este nevoie de indicat dimensiunile minime si in inch mai ales ca este calculat cu "marja aproximativa". Credeti ca asta va ajuta sau va duce mai mult in eroare operatorii economici. Va rugam sa scoati din caietul de sarcini dimensiunile in inch pentru ca nu au nicio relevanta.
Răspuns (1 apr 2021, 12:18):
sunați vă rog la nr de telefon:022251459 sau 022201895
Data:
1 apr 2021, 12:41
Subiectul întrebării:
Modificarea caietului de sarcini
Întrebare:
Ne scuzati va rog frumos , dar credem ca raspunsul este relevant pentru toti opearatorii economici care vor participa la licitatie. Cerem ca sa fie clar indicat in caietul de sarcini dupa care din cele 2 dimensiuni diferite se va face evaluarea ofertelor. Pentru mouse de exemplu nu ati indicat mai multe dimensiuni si nu ati lasat loc de intepretare.
Răspuns (1 apr 2021, 13:43):
dimensiunile tastierii au fost ajustate
Data:
2 apr 2021, 09:38
Subiectul întrebării:
Modificare dimensiuni tastatura
Întrebare:
Orice modificare trebuie sa fie facuta si in caietul de sarcini si sa fie publicata varianta finala.
Va rugam sa publicati anuntul modificat.
Răspuns (4 apr 2021, 11:04):
Anunțul modificat a fost publicat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK