1
Perioada de actualizare
de la 25.03.2021 14:23
până la 31.03.2021 08:40
2
Propunerea ofertelor
de la 31.03.2021 08:40
până la 06.04.2021 18:40
3
Licitaţie
07.04.2021 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 147 168,74 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mart 2021, 14:23 - 31 mart 2021, 8:40
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mart 2021, 8:40 - 6 apr 2021, 18:40
Începutul licitației: 7 apr 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii pentru realizarea Studiului de Fezabilitate pentru proiectul ,,Realizare lucrari de protectie impotriva dezastrelor provocate de inundatii ale paraurilor in comuna Stefan cel Mare din judetul Vaslui si comuna Gotesti din raionul Cantemir
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7326, MOLDOVA, Cantemir, s.Goteşti, str. Stefan cel Mare nr.22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bolocan Romeo
Telefonul de contact
060341544
Datele achizitiei
Data publicării
25 mart 2021, 14:10
Data ultimilor modificări
29 mart 2021, 8:40
Valoarea estimată (fără TVA)
147 168,74 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 471,69 MDL
Achizitii.md ID
21037716
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7326, MOLDOVA, Cantemir, s.Goteşti, str. Stefan cel Mare nr.22
Durata contractului
7 apr 2021 14:21 - 17 mai 2021 14:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii pentru realizarea Studiului de Fezabilitate pentru proiectul ,,Realizare lucrari de protectie impotriva dezastrelor provocate de inundatii ale paraurilor in comuna comuna Gotesti din raionul Cantemir CPV: 79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae-studiu de fezabilitate.doc
Documentele la ofertă
25.03.21 14:23
documentatia_standard_cop (2).docx
Documentele la ofertă
25.03.21 14:23
anuntul de participare
Documentele la ofertă
25.03.21 14:23
caiet de sarcini gotesti (1).docx
Documentele la ofertă
25.03.21 14:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL SUD-TERRA

Preţul ofertei: 145 502,08 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări