Achiziţie publică
21037701
Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
204 166,67 MDL
Perioada clarificărilor:
25 mart 2021, 11:24 - 3 apr 2021, 16:26
Perioada de depunere a ofertelor:
3 apr 2021, 16:26 - 6 apr 2021, 16:26
Începutul licitației:
7 apr 2021, 15:18
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 mart 2021, 11:07
Data ultimilor modificări
1 apr 2021, 16:27
Valoarea estimată (fără TVA)
204 166,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
204,17 MDL
Achizitii.md ID
21037701
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Durata contractului
12 apr 2021 11:20 - 31 dec 2021 11:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 662.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare repetat cons., ps 2021.pdf
anunț de participare repetat cons., ps 2021.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
25.03.21 11:24
documentatia standard consumabile repetat- ii 2021.semnat.pdf
documentatia standard consumabile repetat- ii 2021.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
25.03.21 11:24
caiet de sarcini consumabile 2021.semnat.pdf
caiet de sarcini consumabile 2021.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini LOT I Consumabile
25.03.21 11:24
duae consumabile 2021 repetat ii.semnat.pdf
duae consumabile 2021 repetat ii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
25.03.21 11:24
caiet de sarcini piese de schinb 2021.semnat.pdf
caiet de sarcini piese de schinb 2021.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini LOT II Piese de schimb
25.03.21 11:24
Istoria licitației
Vezi licitația
Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
Data:
30 mart 2021, 09:52
Subiectul întrebării:
lot 2
Întrebare:
la pozitia 13 si 14 : acumulatoarele sunt in seturi a cite 2 sau 4 unitati, d-voastra solicitati o cantitate impara de 65 bucati - va intrebam daca vor fi acceptate acumulatoare fara ambalaj ?
la pozitia 19 casti cu microfon - a fost indicata frecventa doar pentru microfon , pentru casti va fi acceptata orice frecventa ?
pozitia 21 Microfon : vrem sa precizam daca va fi accept un produs cu frecvente mai bune decit cele solicitate.
pozitia 24 Boxe : la fel dorim sa precizam daca frecventa indicata este minimala admisa ? va fi acceptam produs cu frecventa mai buna ?
Răspuns (30 mart 2021, 13:33):
Bună ziua! la pozitia 13 si 14 - se accepta, la primirea bunurilor vor fi verificate sa conincida codul de bare.
la pozitia 19 - pentru casti va fi acceptata orice frecventa.
la pozitia 21 - va fi accept un produs cu frecvente mai bune dar cu conditia ca se va incadra si frecventele solicitate.
la pozitia 24 - frecventa indicata este minima, dar se va acepta si cu parametri mai buni.
Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
Data:
1 apr 2021, 09:37
Subiectul întrebării:
Precizare pozitia 1
Întrebare:
Pentru prima licitatie ati solicitat - 3 1U rackmount case. Acum pentru pozitia 1 pentru care corespunde acelasi produs ca si la prima licitatie d-voastra solicitati - 1U rackmount case. Ati elimintat cifra 3 care nu corespunde cu niciun parametru tehnic pentru produsul solicitat.
A fost o greseala in prima licitatie indicarea cifre 3 sau care este motivul din care a fost eliminata ?
Multumim.
Răspuns (1 apr 2021, 16:26):
La data de 31.03.2021 Grupul de lucru a decis anularea procedurii.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK