1
Perioada de actualizare
de la 24.03.2021 10:48
până la 26.03.2021 14:39
2
Propunerea ofertelor
de la 26.03.2021 14:39
până la 31.03.2021 15:39
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 4 167 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mart 2021, 10:48 - 26 mart 2021, 14:39
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mart 2021, 14:39 - 31 mart 2021, 15:39
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.


Carcasul executat din teava metalica 30x30 vopsita in culoare neagra. Topul executat din PAL grosimea de 28mm si cant ABS 2mm. Topul sa fie acoperit cu poliuretan cu H=60mm. Totul tapitat in piele artificiala rezistenta la forte exterioare, la curatiri și la dezinfectări chimice repetate.
Termen de garantie – minim 4 ani.
Produs in conditii de fabrica, calitate impecabila.
ANEXA Nr.8
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
24 mart 2021, 10:38
Data ultimilor modificări
25 mart 2021, 14:39
Valoarea estimată (fără TVA)
4 167 MDL
Achizitii.md ID
21037636
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
2 apr 2021 10:45 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
8. Bancheta 1950x600x500H CPV: 33192000-2 - Mobilier medical
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
schite si descriere mobilier medical repetat.docx
Documentele la ofertă
24.03.21 10:48
mobilier medical repetat.pdf mobilier medical repetat.pdf
tenderNotice
25.03.21 14:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Romedcom

Preţul ofertei: 4 167 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări