1
Perioada de actualizare
de la 23.03.2021 10:56
până la 06.04.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.04.2021 12:00
până la 13.04.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 255 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 mart 2021, 10:56 - 6 apr 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 apr 2021, 12:00 - 13 apr 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a fațadei sediului Procuraturii raionului Leova
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Popovici
Telefonul de contact
069455096
Datele achizitiei
Data publicării
23 mart 2021, 10:53
Data ultimilor modificări
24 mart 2021, 11:13
Valoarea estimată (fără TVA)
255 000 MDL
Achizitii.md ID
21037584
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
16 apr 2021 10:55 - 31 dec 2021 10:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
reparație capitală CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini pdf.pdf caiet de sarcini pdf.pdf
Documentele la ofertă
23.03.21 10:56
duae_.doc
Documentele la ofertă
23.03.21 10:56
documentatia_standard leova.docx
Documentele la ofertă
23.03.21 10:56
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vikmar Invest

Preţul ofertei: 217 217,74 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări