1
Perioada de actualizare
de la 22.03.2021 14:32
până la 01.04.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.04.2021 09:00
până la 14.04.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 33 500 MDL
Perioada clarificărilor: 22 mart 2021, 14:32 - 1 apr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 apr 2021, 9:00 - 14 apr 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reinstalarea software pe consola de bază;
Sincronizare generator;
Sincronizare masa, tub radiologic nr.1 si nr.2;
Configurare si calibrare tub nr.1 si nr.2 inclusiv detectorul;
Configurare transmitere imagini catre PACS;
Configurare si calibrare imprimanta; Piesele necesare pentru înlăturarea defectelor fac parte din oferta operatorului economic.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
22 mart 2021, 14:11
Data ultimilor modificări
23 mart 2021, 15:25
Valoarea estimată (fără TVA)
33 500 MDL
Achizitii.md ID
21037540
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
19 apr 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparație a dispozitivului radiologic SHIMADZU FlexaVision F3 CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
4.declaratie (24.11.2020).doc
Documentele la ofertă
22.03.21 14:32
documentatia_standard_servicii.docx
Criterii de eligibilitate
23.03.21 14:25
duae.doc
Documentele la ofertă
23.03.21 15:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Neotec

Preţul ofertei: 33 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări