1
Perioada de actualizare
de la 19.03.2021 14:43
până la 26.03.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.03.2021 11:00
până la 05.04.2021 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 245 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mart 2021, 14:43 - 26 mart 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mart 2021, 11:00 - 5 apr 2021, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație la IET nr. 145
str.Gh.Tofan, 2
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Oboroc
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
19 mart 2021, 14:34
Data ultimilor modificări
23 mart 2021, 22:23
Valoarea estimată (fără TVA)
245 000 MDL
Achizitii.md ID
21037482
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Durata contractului
7 apr 2021 14:37 - 31 dec 2021 14:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație la IET nr. 145 str.Gh.Tofan, 2 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
19.03.21 14:43
anunt_de_participare.pdf anunt_de_participare.pdf
Documentele la ofertă
19.03.21 14:43
duae .doc
Documentele la ofertă
19.03.21 14:43
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vanro-Com

Preţul ofertei: 118 445,62 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Este conformă cerinţelor documentației de atribuire și a prezentat justificările solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Standard-Partener

Preţul ofertei: 126 170,10 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SRL Anreal Cons

Preţul ofertei: 197 998,10 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări