1
Perioada de actualizare
de la 16.03.2021 15:07
până la 17.03.2021 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 17.03.2021 15:30
până la 19.03.2021 15:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 42 166,66 MDL
Perioada clarificărilor: 16 mart 2021, 15:07 - 17 mart 2021, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 17 mart 2021, 15:30 - 19 mart 2021, 15:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Piese și accesorii pentru fotocopiatoare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Șoseaua Hîncești 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Sestacov
Telefonul de contact
069596060
Datele achizitiei
Data publicării
16 mart 2021, 15:07
Data ultimilor modificări
16 mart 2021, 15:37
Achizitii.md ID
21037302
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
16 mart 2021, 15:37
Subiectul întrebării:
Piese și accesorii pentru fotocopiatoare
Întrebare:
Aveti nevoie de servicii de reîncărcare sau achiziționarea serviciilor?
Răspuns (17 mart 2021, 07:35):
Buna ziua stimate ofertant, vă mulțumesc pentru întrebare, prin anunțul de participare plasat pe platforma achiziții solicităm achiziționarea piese și accesorii pentru fotocopiatoare (imprimante) Vă doresc o zi bună!
Data:
17 mart 2021, 10:50
Subiectul întrebării:
Piese si accesorii
Întrebare:
Aveti nevoie de cartuse si piese originale sau compatibile?
Răspuns (17 mart 2021, 11:31):
Buna ziua stimate ofertant, Potrivit art. 17 alin. (10) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, criteriile de calificare specificate în anunțul de participare trebuie să fie aceleași cu cele prevăzute în documentația de atribuire. Va doresc o zi buna!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.