1
Perioada de actualizare
de la 17.03.2021 14:16
până la 24.03.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.03.2021 10:00
până la 09.04.2021 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 4 102 525 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mart 2021, 14:16 - 24 mart 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 mart 2021, 10:00 - 9 apr 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația capitală a subsolului și rețelelor inginerești a bunului imobil din bd. Decebal 72/2, or. Chișinău

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Decebal 72/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nicolai CEBAN
Telefonul de contact
0 22 55 30 77
Datele achizitiei
Data publicării
17 mart 2021, 14:16
Data ultimilor modificări
18 mart 2021, 12:54
Achizitii.md ID
21037197
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
18 mart 2021, 12:54
Subiectul întrebării:
Certificat ISO 45001:2018
Întrebare:
Certificat privind sistemul de management de protectie al sanatatii si securitatii ocupationale ISO 45001:2018. Care este scopul in a solicitat acest certificat. Mentionam ca acest certificat nu este un certificat obligatoriu pentru a putea desfasura lucrarile solicitate de catre dvs. Conform legislatiei in vigoare, exista alt document obligatoriu aferent protectie al sanatatii si securitatii ocupationale , detinerea caruia este obligatorie . De fapt legea permite prezentarea altui certificat ce este similar cu iso in domeniu cerut.Solicitam de a fi exclus acest certificat.
Răspuns (19 mart 2021, 15:55):
Aceste certificate sunt emise de către organizații acreditate în domeniul certificării, în conformitate cu standardele europene, conform art. 22, art. 23 și art. 24 din Legea privind achizițiile publice.
Data:
18 mart 2021, 13:34
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
va rugam sa incarcati caietul de sarcini si in format Word.
Răspuns (19 mart 2021, 11:43):
Bună ziua! Pentru a va familiariza cu varianta Word a caietului de sarcini vă puteti apropia la sediul instituției: MD-2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, bd. Decebal 72/2.
Data:
18 mart 2021, 14:39
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! deviz nr.2-1-2 ,poz. 1 SA 20A; poz.2 SA 20B; poz 3. SA21 C; poz.4 SA21D: Solicitam indicarea koeficientului pentru fitinguri, inclusiv cu indicarea resurselor la care se va aplica acest koeficient.
Răspuns (19 mart 2021, 11:45):
Recepționat!
Data:
18 mart 2021, 14:45
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
In simbolurile de norme Sa20B; Sa21c; Sa 21D sunt incluse fitingurile. Ne cerem scuze
Răspuns (19 mart 2021, 11:44):
Recepționat!
Data:
18 mart 2021, 14:47
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Deviz 2-1-2; poz.70 Indicati dimensiunile portprosopului de uscare?
Răspuns (20 mart 2021, 08:19):
Dimensiunile portprosopului de uscate s-au luat medii. Puteți face cunoștință cu proiectul în or. Chișinău, bd. Decebal 72/2.
Data:
18 mart 2021, 15:01
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! Deviz 2-1-4 poz.53 CF 54A Captusirea canalelor cu placi din ipsos 20 m2. Cum se finiseaza? Lipsesc lucrarile de finisare. Simbolul de norme trebuie inlocuit cu CF54B Captusirea peretilor ,incl. glafurile.
Răspuns (20 mart 2021, 08:20):
Indicați prețul conform CF 54A.
Data:
18 mart 2021, 15:05
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Utilaj. Va rugam sa indicati grosimea si denumirea materialului la poz.2;,14;15
Răspuns (19 mart 2021, 16:18):
Bună ziua! Dulap DSP, laminat 18 mm. Uși din MDF.
Data:
19 mart 2021, 09:41
Subiectul întrebării:
raspundeti la intrebari!!!!!!!!
Întrebare:
in caz contrar vom contesta documentatia de atribuire!!!
Răspuns (19 mart 2021, 16:03):
Autoritatea contractantă v-a răspunde la orice clarificare solicitată, în conformitate cu art. 35, alin. (2) din Legea Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.