1
Perioada de actualizare
de la 12.03.2021 14:38
până la 19.03.2021 16:08
2
Propunerea ofertelor
de la 19.03.2021 16:08
până la 26.03.2021 19:08
3
Licitaţie
29.03.2021 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 708 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mart 2021, 14:38 - 19 mart 2021, 16:08
Perioada de depunere a ofertelor: 19 mart 2021, 16:08 - 26 mart 2021, 19:08
Începutul licitației: 29 mart 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

„Planul de Amenajare a Teritoriului administrativ cumulat cu Planul Urbanistic General pentru or.Sîngera inclusiv satele Revaca și Dobrogea”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, or.Singera str.31 august nr.22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Popa Valeriu
Telefonul de contact
022 41-30-41
Datele achizitiei
Data publicării
12 mart 2021, 13:10
Data ultimilor modificări
17 mart 2021, 16:08
Valoarea estimată (fără TVA)
708 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 833,33 MDL
Achizitii.md ID
21037146
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, or.Singera str.31 august nr.22
Durata contractului
1 apr 2021 16:07 - 31 dec 2021 16:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
„Planul de Amenajare a Teritoriului administrativ cumulat cu Planul Urbanistic General pentru or.Sîngera inclusiv satele Revaca și Dobrogea” CPV: 71400000-2 - Servicii de urbanism şi de arhitectură peisagistică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini (2).semnat.pdf caiet de sarcini (2).semnat.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
12.03.21 14:38
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
12.03.21 14:38
duae_ro_nou pug.doc
Documentele la ofertă
DUAE Word
17.03.21 09:10
anunt_de_participare pug modificat.semnat.pdf anunt_de_participare pug modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt
17.03.21 16:08
documentatia_standard modificat.semnat.pdf documentatia_standard modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
doc st
17.03.21 16:08
duae_ro_nou pug.semnat.pdf duae_ro_nou pug.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
17.03.21 16:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMP Chisinauproiect

Preţul ofertei: 707 941 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cîștigător
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări