1
Perioada de actualizare
de la 12.03.2021 12:29
până la 29.03.2021 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 29.03.2021 08:30
până la 02.04.2021 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 045 501 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mart 2021, 12:29 - 29 mart 2021, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mart 2021, 8:30 - 2 apr 2021, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

str. Bucureşti, str. Ismail, str. Mihai Viteazul, str. Mitropolit Gavriil Bănulescu-Bodoni 3 benzi II, str. Vasile Alecsandri, inclusiv: 3 benzi - 1.5 km, 6 benzi - 1,8 km
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bejan Mihaela
Telefonul de contact
022204678
Datele achizitiei
Data publicării
12 mart 2021, 10:20
Data ultimilor modificări
26 mart 2021, 14:13
Valoarea estimată (fără TVA)
1 045 501 MDL
Achizitii.md ID
21037130
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Durata contractului
4 apr 2021 08:00 - 31 aug 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de proiectare tehnică pentru infrastructura de transport CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnică pentru infrastructura de transport
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Documentele procedurii de achiziție
duae_.semnat.pdf duae_.semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae
12.03.21 14:25
invitatie.semnat (3).pdf invitatie.semnat (3).pdf
tenderNotice
anunţ de participare.
12.03.21 14:42
docum stand servicii.semnat.pdf docum stand servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
12.03.21 14:42
declaratie_ro (1).doc
Documentele la ofertă
DECLARAŢIE
15.03.21 14:27
Documentele lotului
duae_nou.doc
duae_nou.
12.03.21 12:29
caiet_de_sarcini draft final spre publicare.semnat.pdf
caiet_de_sarcini
12.03.21 14:25
docum stand servicii.semnat.pdf
docum stand servicii
12.03.21 14:25
invitatie.semnat (3).pdf
anunţ de participare.
12.03.21 14:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 1 041 884 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerinţelor de calificare şi selecţie solicitată de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări