1
Perioada de actualizare
de la 10.03.2021 09:45
până la 16.03.2021 15:29
2
Propunerea ofertelor
de la 16.03.2021 15:29
până la 19.03.2021 15:29
3
Licitaţie
de la 22.03.2021 08:00
până la 22.03.2021 14:01
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 279 497 MDL
Perioada clarificărilor: 10 mart 2021, 9:45 - 16 mart 2021, 15:29
Perioada de depunere a ofertelor: 16 mart 2021, 15:29 - 19 mart 2021, 15:29

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Reactive și consumabile de laborator 2021

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ion Pruncul 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lazarenco Veronica
Telefonul de contact
022295863
Datele achizitiei
Data publicării
10 mart 2021, 9:45
Data ultimilor modificări
14 mart 2021, 15:29
Achizitii.md ID
21037032
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
fda 05.pdf fda 05.pdf
Clarificări pentru participanți
10.03.21 09:45
anunt 05.pdf anunt 05.pdf
tenderNotice
10.03.21 09:45
documentatia_standard_cop.docx
Clarificări pentru participanți
10.03.21 09:45
duae_drn.doc
Criterii de eligibilitate
14.03.21 15:29
Data:
10 mart 2021, 11:17
Subiectul întrebării:
teste rapide determinarea droguri
Întrebare:
Buna ziua, în specificația tehnică pentru determinarea drogurilor solicitați determinarea în sînge. Este corect indicata proba de cercetare? De obicei depistarea drogurilor prin teste rapide se efectuaza în urina.
Răspuns (10 mart 2021, 13:39):
Bună ziua, nu este nici o eroare. Se solicită teste care deternimă drogurile în SÎNGE, loturile 5-14 inclusiv.
Pipetă automată
Data:
10 mart 2021, 11:21
Subiectul întrebării:
dozator 20-200
Întrebare:
Buna ziua! În specificatia tehnica pentru dozator 20-200 ați indicat - Pipetă automată cu volum ajustabil 1000-5000µl. De ce dozator aveți nevoie?
Răspuns (10 mart 2021, 13:43):
Bună ziua, s-a produs eroare tehnică. Solicitarea este de pipetă cu dozator 20-200 ați.
Data:
12 mart 2021, 13:59
Subiectul întrebării:
contract
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa completati modelul contractului din doc standard (9.Reclamatii si 10.Sanctiuni).
Răspuns (12 mart 2021, 15:49):
Bună ziua, termini pot fi discutate la realizarea contractului, avînd în vedere specificul bunurilor livrate (consumabile ori reactive), dar cele de bază sunt: 9.Reclamații sunt (9.2- 5 zile; 9.3- 5 zile și 9.4- 5 zile) 10. Sancțiuni (10.1- garanția de bună execuție conform FDA pct.6.3 specificat la realizarea acestuia; 10.2- 5%; 10.3- 0,1% și reținerea de 5 zile; 10.4- 0,1% și 5%). Dar toate
Data:
12 mart 2021, 16:12
Subiectul întrebării:
lotul
Întrebare:
Bună ziua, separați loturile, vă rugăm frumos să nu limitați participarea a mai multor ofertanți.
Răspuns (14 mart 2021, 15:09):
Buna ziua, loturile sunt separate după criteriile tehnice si după necesitatea de a deservi aparate.
Data:
12 mart 2021, 16:13
Subiectul întrebării:
Bună ziua
Întrebare:
Ați pus un DUAE vechi, îl complectăm pe acesta sau reînoiți DUAE-ul
Răspuns (14 mart 2021, 15:30):
Buna ziua, DUAE a fost modificat.
Data:
15 mart 2021, 15:24
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
Ultima modificare la DUAE este: APROBAT prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr.72/2020 (nr.146 din 26.11.2020). Poate acesta este cel care trebuie sa prezentam?
Răspuns (15 mart 2021, 15:39):
Buna ziua, prezentați ultima modificare a DUAE, luînd în considerare aspectele copletate din DUAE încărcat în sistem. Mulțumim de înțelegere.
Data:
15 mart 2021, 15:30
Subiectul întrebării:
Livrarea
Întrebare:
Bună, la ce adresa se v-a face livrarea marfei ?
Răspuns (15 mart 2021, 15:36):
Marfa se va livra str.Costiujeni 3A (laborator)
Data:
16 mart 2021, 13:34
Subiectul întrebării:
Semnare electronica
Întrebare:
Buna ziua, în conformitate cu Legea 131 privind achizițiile publice, depunerea ofertelor prin Sistemul informaţional automatizat „Registrul de stat al achiziţiilor publice” („SIA „RSAP”) este autentificată prin aplicarea semnăturii electronice. În acest context solicităm respectuos să eliminați cerința obligatorie de confirmare a documentelor pentru ofertă prin aplicarea semnăturii și ștampilei ofertantului.
Răspuns (16 mart 2021, 14:05):
Bună ziua, actele care vor fi solicitate suplimentar este necesar să conțină aplicarea semnăturii și ștampilei ofertantului. Dar dacă realizați copia de pe acte oficiale, acolo deja actul este confirmat prin aplicarea semnăturii și ștampilei ofertantului.
Data:
16 mart 2021, 14:43
Subiectul întrebării:
Semnare electronica
Întrebare:
În conformitate cu Legea 131 privind achizițiile publice, Articolul 33, paragraful i) :" Pe ofertele electronice este aplicată semnătura electronică." În acest context solicităm respectuos să eliminați cerința obligatorie de confirmare a documentelor pentru ofertă (DUAE, F3.1, F.3.2,F4.1, F4.2, garanție bancară, certificat de înregistrare, certificat de atribuire a contului) prin aplicarea semnăturii și ștampilei ofertantului, dat fiind faptul că acestea vor fi semnate electronic de catre operatorul economic.
Răspuns (16 mart 2021, 15:08):
Buna ziua, cerinta supremă este semnătura electronica (cum este și menționat) la actele specificate DUAE, F3.1, F.3.2,F4.1, F4.2, garanție bancară(sunt obligatorii la prezentarea ofertei). Aici nu se va ține cont de aplicarea semnăturii și ștampilei umede a ofertantului. Restul actelor ce pot fi depuse la solicitarea AC este necesar aplicarea semnăturii și ștampilei ofertantului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.