1
Perioada de actualizare
de la 09.03.2021 13:59
până la 10.03.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.03.2021 15:00
până la 12.03.2021 16:00
3
Licitaţie
de la 15.03.2021 14:00
până la 15.03.2021 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 500 MDL
Perioada clarificărilor: 9 mart 2021, 13:59 - 10 mart 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mart 2021, 15:00 - 12 mart 2021, 16:00
Începutul licitației: 15 mart 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de reparare a imprimantelor și regenerarea, reîncărcarea și întreținerea cartușelor pe parcursul anului 2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Burebista 93
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
CAP Centrul de Asistenta si Protectie a VPVTFU
Telefonul de contact
022-92-24-60
Datele achizitiei
Data publicării
9 mart 2021, 13:50
Data ultimilor modificări
9 mart 2021, 15:23
Valoarea estimată (fără TVA)
5 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
55 MDL
Achizitii.md ID
21037013
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Burebista 93
Durata contractului
15 mart 2021 13:54 - 31 dec 2021 13:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparare a imprimantelor și regenerarea, reîncărcarea cartușelor CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
9.03.21 13:59
image03-09-2021-095327.pdf image03-09-2021-095327.pdf
Documentele la ofertă
9.03.21 13:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Preţul ofertei: 675 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor caietului de sarcini
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Smart Print

Preţul ofertei: 1 011,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de reparare a imprimantelor și regenerarea, reîncărcarea cartușelor
Data:
9 mart 2021, 15:23
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Ati indicat in documentele de licitatie reparatia imprimantelor si incarcarea si regenerarea cartuselor la un loc ceia ce este incorect. Trebuie sa divizati aceste doua servicii separat si sa indicati concret numarul de servicii solicitate. De asemenea trebuie sa divizati numarul de incarcari si numarul de regenerari. Asa cum ati cerut Dvstra este imposibil sa va prezentam o oferta exacta si clara. Cu atit mai dificil este sa participi la licitatie.
Răspuns (10 mart 2021, 11:52):
Nu putem diviza si indica numarul de incarcari si regenerari pentru ca nu putem cunoaste de cite vom avea necesitate pe parcursul anului.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări