1
Perioada de actualizare
de la 05.03.2021 11:49
până la 12.03.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.03.2021 09:00
până la 18.03.2021 09:00
3
Licitaţie
19.03.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 525 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mart 2021, 11:49 - 12 mart 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 mart 2021, 9:00 - 18 mart 2021, 9:00
Începutul licitației: 19 mart 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

servicii de administrare a infrastructurii tehnologiilor informaționale și comunicațiilor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 august 1989 82
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nicolai Bujor
Telefonul de contact
022820886
Datele achizitiei
Data publicării
5 mart 2021, 11:35
Data ultimilor modificări
5 mart 2021, 11:49
Valoarea estimată (fără TVA)
525 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 250 MDL
Achizitii.md ID
21036941
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 august 1989 82
Durata contractului
22 mart 2021 11:40 - 31 dec 2021 11:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Administrarea sitelor web gestionate de Ministerul Justiției și Agenția Resurse Informaționale Juridice CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Luna
2)
Denumirea
Administrarea Data centrului virtual al Ministerului Justiției (Proxmox, VMWare Server) CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Luna
3)
Denumirea
Administrarea Centrului de procesare al Ministerului Justiției și Agenției Resurse Informaționale Juridice, serverelor, componentelor hard și soft; nodului de rețea central (infrastructura și configurările) Monitorizarea parametrilor de funcționare, identificarea incidentelor și depanarea erorilor CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Luna
4)
Denumirea
Administrarea bazelor de date și a registrelor in gestiunea Agenției Resurse Informaționale Juridice . CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Luna
5)
Denumirea
Administrarea domenului și a politicilor de domen, inclusiv la nivel de rețea, stații de lucru, servere și servicii corporative CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Luna
6)
Denumirea
Administrarea Data centrului virtual al Ministerului Justiției și Agenției Resurse Informaționale Juridice în M-Cloud CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Luna
7)
Denumirea
Setarea sistemelor noi pe platforma MCloud CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Luna
8)
Denumirea
Setarea sistemelor noi a Data Centrului virtual al Ministerului Justiției și Agenției Resurse Informaționale Juridice (Proxmox, VMWare Server) CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Luna
9)
Denumirea
Administrarea serviciilor corporative: Accesul la Internet Active directory Web site-uri etc. CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Luna
10)
Denumirea
Asigurarea securității sistemului informatic și prevenirea accesului neautorizat: la nivel de rețea, sisteme operaționale și produse program CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Luna
11)
Denumirea
Prestarea serviciilor de suport utilizatorilor interni și externi în vederea utilizării resurselor TIC ale Ministerului Justiției și Agenției Resurse Informaționale Juridice. CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 524 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor din documentația de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări