Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 15 283 400 MDL
Perioada clarificărilor: 2 mart 2021, 15:38 - 12 mart 2021, 15:48
Perioada de depunere a ofertelor: 12 mart 2021, 15:48 - 7 apr 2021, 15:48

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziţionarea centralizată a articolelor parafarmaceutice conform necesităţilor instituţiilor medico-sanitare publice (IMSP) pentru anul 2021 (repetat)

Informația despre anulare
Motivul anulării
În conformitate cu prevederile art. 71 alin. (1) lit (g) din legea 131/2021 privind achizițiile publice, a fost anulată procedura de achiziție Pentru loturile nr.1-6 - g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflând-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7, și anume NU A FOST INDICAT EXPRES ÎN SPECIFICAȚIA TEHNICĂ CĂ MĂNUȘILE PENTRU EXAMINARE TREBUIE SĂ FIE NETEDE, CEEA CE DĂ POSIBILITATEA DE INTERPRETARE A CERINȚELOR ȘI A NECESITĂȚII BUNURILOR LA ETAPA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Data anulării
9 iun 2021, 16:04
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Jantuan
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
2 mart 2021, 15:38
Data ultimilor modificări
9 iun 2021, 16:04
Achizitii.md ID
21036807
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
10 mart 2021, 13:38
Subiectul întrebării:
Inregistrare
Întrebare:
De ce acceptati doar manusile inregistrate in RS al AMDM? sau si aici si iarasi este favorizata Dita? In situatia pandemica ar fi binevenita oricare produs calitativ ca sa nu ajungem in situatia de la ziua de azi, in care IMSP-le nu primesc manusi de la ofertantul castigator Dita si sunt pusi in situatie da a-si procura de sinestatator pentru a nu pune in pericol viata si sanatatea medicilor. CAPCS cred ca ar trebui sa mai deschida ochii la situatia creata pe piata, unde la fel nu sunt seringi, sisteme de infuzie si alte produse de prima necesitate.
Răspuns (10 mart 2021, 15:22):
Pentru mai multe detalii privind ce mănuși pentru examinare sunt înregistrate în REGISTRUL DE STAT AL DISPOZITIVELOR MEDICALE vă rog să accesați site-ul https://amdm.gov.md/ , unde cu siguranță veti descoperi că sunt cel puțin 5 operatori economici care au înregistrat deja aceste bunuri. La inițierea procedurii repetate s-au omis completarea cerinței privind înregistrarea pentru produsele noi. Acestea fiind spuse, grupul de lucru urmează să efectueze modificări în specificația tehnică a bunurilor.
Data:
10 mart 2021, 13:51
Subiectul întrebării:
Formulare
Întrebare:
Atasati, va rog F 4.1 si 4.2
Răspuns (10 mart 2021, 15:23):
Bine
Data:
12 mart 2021, 11:02
Subiectul întrebării:
LP
Întrebare:
Care e sensul acestei licitatii, daca manusile au fost castigate de Dita est farm la LP N 20/00171(produse parafarmaceutice) , LP N 20/00096 (combaterea Covid-19) si aceste produse nu se livreaza, mai ales pe 20/00171 (pret redus). ati facut monopol pe piata p/u Dita si acum cand nu au resurse suficiente, sau nu se incadreaza in pret, iarasi publicati, dupa cum intelegem, iar p/u a fi desemnat Dita. sunt deja 2 contracte centralizate pe manusi, de ce CAPCS nu intreprinde masuri pentru ca manusile sa fie livrate catre IMSP in cantitate solicitata, da nu la mizer. CAPCS, cred ca ar trebui sa stiti, ca IMSP isi procura de sinestatator consumabile deoarece Dita nu le livreaza pe aceste 2 contracte. Care sunt masurile aplicate in cazul nelivrarii cantitatii solicitate? ce face sectia voastra de monitorizare, care dupa cum vedem din scrisorile lor , noi agentii economici, trebuie sa le dam mura in gura, ca ei sa nu se oboseasca introducand datele din facturi? in asa caz, vrem sa fie transparent % livrarii manusilor si altor consumabile de catre Ditaestfarm, mai ales in situatia ca spitalele nu au elementar seringi si sisteme de infuzie.
Răspuns (12 mart 2021, 11:31):
Procedura dată este o procedură repetată pentru loturile anulate (lotuirle nr.16-21) în cadrul primei proceduri de achiziție LP20/00171.
Data:
12 mart 2021, 11:24
Subiectul întrebării:
LP
Întrebare:
CAPCS de ce nu penalizati operatorul economic Dita care castiga licitatii la pret mic si ulterior nu livreaza??legislatia va ofera suficiente mecanizme de penalizare,de la penalizari financiare pana la includerea in lista de interdictie.Sau este interes.....??
Răspuns (12 mart 2021, 11:34):
Întrebarea nu este relevantă procedurii de achiziție în speță.
Data:
12 mart 2021, 11:38
Subiectul întrebării:
LP
Întrebare:
Sigur ca nu este relevanta,ca este incomoda!!
Răspuns (12 mart 2021, 13:13):
Comentariul D-voastră nu este o întrebare care să necesite răspuns.
Data:
12 mart 2021, 12:37
Subiectul întrebării:
loturile anulate (lotuirle nr.16-21)
Întrebare:
Si CAPCS s-a trezit din septembrie sa repete loturile in aprilie? BRAVOOOOO
Răspuns (12 mart 2021, 13:25):
Prin comentariile care nu țin direct de procedura de achiziție în cauză se tergiversează intenționat perioada de depunere a ofertelor. Pentru mai multe detalii privind alte proceduri de achiziție demarate de către CAPCS, puteți transmite o solicitare oficială în adresa autorității contractante.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.