1
Perioada de actualizare
de la 02.03.2021 15:11
până la 17.03.2021 11:14
2
Propunerea ofertelor
de la 17.03.2021 11:14
până la 31.03.2021 12:14
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 765 805 MDL
Perioada clarificărilor: 2 mart 2021, 15:11 - 17 mart 2021, 11:14
Perioada de depunere a ofertelor: 17 mart 2021, 11:14 - 31 mart 2021, 12:14

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari prin amenajare a teritoriului prin pavare or.Glodeni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4901, MOLDOVA, Glodeni, or.Glodeni, str.Suveranitatii, 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexadr Vasilovschi
Telefonul de contact
024923040
Datele achizitiei
Data publicării
2 mart 2021, 15:11
Data ultimilor modificări
3 mart 2021, 10:24
Achizitii.md ID
21036806
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
anunt de participare.signed
2.03.21 15:11
documentatia_standard_lucrari.signed.pdf documentatia_standard_lucrari.signed.pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard_lucrari
2.03.21 15:11
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
2.03.21 15:15
duae_ro_ (2).signed.pdf duae_ro_ (2).signed.pdf
Documentele la ofertă
duae_ro_ (2).signed
3.03.21 10:24
duae_ro_.doc
Documentele la ofertă
duae
3.03.21 10:24
Lucrari prin amenajare a teritoriului prin pavare or.Glodeni
Data:
2 mart 2021, 15:18
Subiectul întrebării:
cLARIFICARI
Întrebare:
buna ziua unde este atasat caetul de sarcini ?
Răspuns (2 mart 2021, 15:28):
caetul de sarcini este incarcat pe sait
Data:
9 mart 2021, 09:02
Subiectul întrebării:
perioada de garanție pentru lucrările efectuate
Întrebare:
perioada de garanție pentru lucrările efectuate nu este specificată
Răspuns (9 mart 2021, 10:05):
3 ani
Data:
9 mart 2021, 10:17
Subiectul întrebării:
anuntul de participare, FDA
Întrebare:
De ce solicitati de la operatorii economici un termen de valabilitate a ofertei si a garantiei pentru oferta(2%,~15000 lei) de 60 de zile? N-ar fi oare destul 30 de zile?
Răspuns (11 mart 2021, 11:32):
Avind in vedere starea epidimiologică din țară și din experiența anterioară privind procedurile de achizitie online, ne-am convins că este o procedură mai anevoiosă, unde pot apărea diferite întrebări, aspecte, modificări de termeni, astfel grupul de lucru a stabilit perioada de valabilitate a ofertei si a garantiei pentru oferta de 60 de zile
Data:
9 mart 2021, 11:24
Subiectul întrebării:
Documentația Standartă
Întrebare:
Aplicati Rechizitele bancare, pentru ca sa putem solicita garantia bancara pentru oferta.
Răspuns (11 mart 2021, 10:31):
Buna ziua ....pentru a obține o garanție bancară, banca nu are nevoie de datele bancare ale primăriei
Data:
9 mart 2021, 11:44
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
De ce in caietul de sarcini nu sunt incluse lucrarile de preparare a betonului(clasa...?) cu betoniera pe santier si turnare a lui in fundatie sub cota zero pentru a aseza ulterior bordurile cu sectiunile 200x80, 180x300 mm ? Simbolurile norma DE 11A, DE 10C (poz. 5,6,14,15,27,28,37,38,46) prevad doar numai cheltuieli de mortar(ciment, nisip si apa) si cheltuieli de manopera(pavator si muncitor necalificat) pentru a aseza aceste borduri pe o fundatie deja existenta din beton. Aici norma la beton este data doar numai si numai pentru a informa ,ca trebuie sa existe o astfel de fundatie din beton si nicidecum pentru executare. De ce nu calculati volumul necesar de beton si respectiv lucrarile de preparare a lui cu betoniera pe santier si de turnare in fundatie sub cota zero ?
Răspuns (11 mart 2021, 12:24):
Totul este agrgumentat in : INSTRUCŢIUNI PRIVIND ÎNTOCMIREA DEVIZELOR PENTRU LUCRĂRILE DE CONSTRUCŢII-MONTAJ PRIN METODA DE RESURSE CP L.01.01-2012 EDIŢIE OFICIALĂ
Data:
12 mart 2021, 09:33
Subiectul întrebării:
anuntul de participare, FDA
Întrebare:
Răspundeţi vă rog, cum poate starea epidimiologică din țară să influenţeze negativ asupra evenimentului de a petrece procedura de achiziţie online la primăria din or. Glodeni, doar conform p. 22.3 din Documentaţia Standard autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor, în circumstanţe excepţionale, înainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade cu cel mult 60 de zile?
Răspuns (12 mart 2021, 12:17):
Conform hotarirei grupului de lucru valabilitatea ofertei este 60 zile.
Data:
12 mart 2021, 15:44
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Beton de ce clasă solicitaţi să fie folosit la montarea bordurilor ?
Răspuns (13 mart 2021, 09:45):
marca - M100
Data:
13 mart 2021, 11:55
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Betonul M100 nu este inclus in cantitătile de lucrări pe care le solcitati a fi executate. De ce nu faceti modificările necesare in caietul de sarcini cu includerea betonului M100 ?
Răspuns (15 mart 2021, 11:14):
In montarea bordurei este inclusa cantitatea betonului necesara pentru montarea bordurei
Data:
16 mart 2021, 10:37
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Practic la construcţia trotuarelor betonul folosit se prepară cu betoniera pe loc, pe șantier. La obiectul dat betonul turnat în fundaţia pentru borduri se va prepara cu betoniera pe șantier ?
Răspuns (16 mart 2021, 14:57):
Dvs. hotărîți, se va prepara cu betoniera pe șantier sau procurați, principalul să fie menținută calitatea betonului.
Data:
16 mart 2021, 11:01
Subiectul întrebării:
Documentația Standartă
Întrebare:
Aplicati totusi Rechizitele Bancare deoarece orce Banca are Politica s-a interna si printre care banca ne solicita rechizitele Dumniavoastra
Răspuns (16 mart 2021, 14:08):
Primăria or. Glodeni, or. Glodeni str. Suveranității 4, c/f 1007601002500, TREZMD2X cod IBAN MD85TRPDAM319220C10584AH
Data:
16 mart 2021, 11:54
Subiectul întrebării:
Calitatea lucrarilor
Întrebare:
Stimate autoritate contractanta, am dori sa cunoastem daca dumneavoastra solicitati calitatea lucrarilor exact ca si la pavajele executate in toamna anului 2020. Se vede cu ochiul liber ca bordurile montate deja se macina, pavajul a fost instalat pe timp de toamna-iarna cand agregatele erau inghetate. Daca dumneavoastra solicitati asemenea calitate a lucrarilor, am dori sa stim ca sa putea face oferta de pret potrivita. Multumim, o zi buna sa aveti!
Răspuns (16 mart 2021, 15:08):
Stimate agent economic, în contractul privind prestarea serviciilor, este stabilit termenul de garanție a lucrărilor executate de 3 ani. Ce ține de pavajul din toamna anului 2020, este altă problemă, oricum ținem la evidență și facem tot posibilul de a rezolva situația neplăcută creată.
Data:
16 mart 2021, 13:59
Subiectul întrebării:
anuntul de participare, FDA
Întrebare:
Termen de executare - 60 de zile. Perioada de valabilitate a ofertei si a garantiei pentru oferta - 60 de zile. Se poate intimpla si astfel ca cistigatorul concursului sa finalizeze lucrarile la obiect intr-un timp relativ mai scurt (30-40 de zile), iar ofertele celorlalti participanti la acest concurs sa fie inca valabile si garantiile bancare respectiv neintemeiat retinute. De ce aveti o astfel de atirnare neserioasa (bataie de joc) fata de operatorii economici ?
Răspuns (16 mart 2021, 14:14):
Perioada de valabilitate a ofertei nu are nici un rol pentru agentul economic, iar garanția bancară este restituită după anunțarea cîștigătorului.
Data:
16 mart 2021, 14:48
Subiectul întrebării:
Certificat de atestare tehnicoprofesionald a dirigintelui de santier, contractul companiei cu dirigintele de santier si ordinul de numire in functie a acestuia.
Întrebare:
Dirigintele de santier se numeste prin ordin la executarea anumitor lucrari doar dupa ce este inchieat contractul de esecutare a lucrarilor, unde in ordin se specifica si numarul contractului si tipul lucrarilor. Ca urmare Atoritatea contractanta la etapa de procedura poate solicita doar copia certificatului de Atestare tehnico profesionala.
Răspuns (16 mart 2021, 15:12):
Conform noului regulament, compania contractantă trebuie să aibă contract încheiat cu dirigintele de șantier.
Data:
16 mart 2021, 15:24
Subiectul întrebării:
anuntul de participare, FDA
Întrebare:
Banca restituie banii pentru garanția bancară ofertantului numai si numai dupa expirarea perioadei de valabilitate a ofertei si nicidecum după anunțarea cîștigătorului. De ce ne raspunde-ti in bataie de joc ? Fiecare dintre participantii la acest concurs va bloca in banca pentru garanția bancară aproximativ 15000 de lei pe un termen egal sau mai mare de 60 de zile. D-tra va convine aceasta ? Noua - NU ! Pe timp de pandemie autoritatile de stat trebuie sa ajute operatorii economici. D-tra ce faceti ?
Răspuns (16 mart 2021, 15:38):
Grupul de lucru a stabilit perioada de valabilitate a ofertei de 60 zile, pentru a evita diferite situatii și probleme. Dacă nu sunteți cointeresat și nu vă convine careva aspecte, nu participați. O zi frumoasă să aveți!!!
Data:
16 mart 2021, 16:46
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Betonul din normele DE 11A, DE 10C (poz. 5,6,14,15,27,28,37,38,46) este un beton-marfa, nu este marcat si este dat cu mentiunea - Beton clasa...(pt. informatie) - . De unde putem procura - Beton clasa...(pt.informatie)?
Răspuns (17 mart 2021, 10:37):
Totul este agrgumentat in : INSTRUCŢIUNI PRIVIND ÎNTOCMIREA DEVIZELOR PENTRU LUCRĂRILE DE CONSTRUCŢII-MONTAJ PRIN METODA DE RESURSE CP L.01.01-2012 EDIŢIE OFICIALĂ
Data:
16 mart 2021, 19:07
Subiectul întrebării:
anuntul de participare, FDA
Întrebare:
De ce va intereseaza datele cu carcter personal a dirigintelui de santier si incalcati prin aceste actiuni p. 15.1 lit. c) din Documentatia Standard ?
Răspuns (17 mart 2021, 10:39):
Nu ne interesează date cu caracter ci să fie respectată legislația și respectiv asigurarea calității lucrărilor executate.
Data:
16 mart 2021, 19:38
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Pentru a monta bordurile trebuie sa modificati caietul de sarcini si sa includeti adaugator lucrari conform normei CA03A2. De ce ignorati recomendarile specialistilor ?
Răspuns (17 mart 2021, 10:37):
Totul este agrgumentat in : INSTRUCŢIUNI PRIVIND ÎNTOCMIREA DEVIZELOR PENTRU LUCRĂRILE DE CONSTRUCŢII-MONTAJ PRIN METODA DE RESURSE CP L.01.01-2012 EDIŢIE OFICIALĂ
Data:
17 mart 2021, 08:50
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Prin pozitia nr. 16 din caietul de sarcini solicitati sa fie folosite 40 metri de borduri de la demolare (pret-0 lei). De ce nu sunt incluse lucrarile de incarcare, transportare si descarcare a bordurilor de la demolare ?
Răspuns (17 mart 2021, 10:37):
Totul este agrgumentat in : INSTRUCŢIUNI PRIVIND ÎNTOCMIREA DEVIZELOR PENTRU LUCRĂRILE DE CONSTRUCŢII-MONTAJ PRIN METODA DE RESURSE CP L.01.01-2012 EDIŢIE OFICIALĂ
Data:
17 mart 2021, 09:54
Subiectul întrebării:
Criteriul de selectie
Întrebare:
In care regulament este stabilit, ca ofertantul are obligatia să aibă contract încheiat cu dirigintele de șantier?
Răspuns (17 mart 2021, 10:43):
Conform legislației și o bună executare a lucrărilor este necesar ca partea contractantă să aibă contract încheiat cu dirigintele de șantier
Data:
17 mart 2021, 11:08
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Conform textului din denumirea lucrari pozitiile nr. 5,14,27,37 (DE 11A) se solicita ca bordurile(lungimea totala- 1383,6 m ) sa fie montate pe o fundatie din beton, de 10x20 cm. Se primeste consum de beton 0,02 m3/m sau in total trebuie turnat 27,67 m3 de beton. Daca folosim Beton clasa...(pt. informatie) din DE 11A cu norma 0,048 m3/m se primeste consum total de beton de 66,42 m3. CU 38,75 m3 MAI MULT !!! De ce nu va corectati ? Banii publici trebuie gestionati corect in interesul tuturor cetatenilor, ori NU ? Pentru ajutorul pe care vi-l acordam, punindu-va aceste intrebari ar trebui sa ne multumiti, dar nu sa ne huiduiti, eschivindu-va de la raspunsuri !
Răspuns (17 mart 2021, 11:12):
Totul este argumentat in : INSTRUCŢIUNI PRIVIND ÎNTOCMIREA DEVIZELOR PENTRU LUCRĂRILE DE CONSTRUCŢII-MONTAJ PRIN METODA DE RESURSE CP L.01.01-2012 EDIŢIE OFICIALĂ
Data:
17 mart 2021, 11:13
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Pai, desigur este necesar ca partea contractantă să aibă contract încheiat cu dirigintele de șantier, insa nicidecum ofertantii ??!!!
Răspuns (17 mart 2021, 11:14):
Conform legislației și o bună executare a lucrărilor este necesar ca partea contractantă să aibă contract încheiat cu dirigintele de șantier
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.