1
Perioada de actualizare
de la 25.02.2021 16:19
până la 26.02.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.02.2021 17:00
până la 03.03.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 19 780,83 MDL
Perioada clarificărilor: 25 febr 2021, 16:19 - 26 febr 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 febr 2021, 17:00 - 3 mart 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Registre; plicuri; dosare din carton; bibliorafte;benzi adezive; hîrtie pentru notițe; învelitori transparente; corector pix; radiere; foarfece; capasator; suporturi pentru documente; stilouri(pixuri); clei de cancelarie, clei uscat; textmarker; rigle; blinder clips; disc DVD, disc CD; bandă corectoare, folii; ață pentru arhivare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6301, MOLDOVA, Leova, or.Leova, Or. Leova, șoseaua. Cahulului, 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Colciu
Telefonul de contact
0263-2-29-75
Datele achizitiei
Data publicării
25 febr 2021, 16:09
Data ultimilor modificări
25 febr 2021, 16:19
Valoarea estimată (fără TVA)
19 780,83 MDL
Achizitii.md ID
21036666
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6301, MOLDOVA, Leova, or.Leova, Or. Leova, șoseaua. Cahulului, 13
Durata contractului
15 mart 2021 16:18 - 31 dec 2021 16:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou (registre; plicuri; dosare din carton; bibliorafte;benzi adezive; hîrtie pentru notițe; învelitori transparente; corector pix; radiere; foarfece; capasator; suporturi pentru documente; stilouri(pixuri); clei de cancelarie, clei uscat; textmarker; rigle; blinder clips; disc DVD, disc CD; bandă corectoare, folii; ață pentru arhivare). CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 57.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunț rechizite de birou 2021.docx
tenderNotice
Anunț participare rechizite de birou
25.02.21 16:19
Anunț participare rechizite de birou.pdf Anunț participare rechizite de birou.pdf
tenderNotice
Anunț participare rechizite de birou
25.02.21 16:19
Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 7 138,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Procesului verbal nr.4 din data de 03.03.2021 al ședinței grupului de lucru pentru achiziții al Penitenciarului nr.3-Leova, privind evaluarea ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție MD-1614262421498, criteriul de atribuire a fost cel mai scăzut preț și corespunderea specificațiilor tehnice. Membrii grupului de lucru au decis că oferta operatorului economic Crafti Business S.R.L la moment este cea mai convenabilă pentru instituția noastră pentru toate pozițiile.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 7 668,13 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 7 959,10 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări