1
Perioada de actualizare
de la 25.02.2021 10:18
până la 13.03.2021 14:26
2
Propunerea ofertelor
de la 13.03.2021 14:26
până la 30.03.2021 11:26
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 891 459 MDL
Perioada clarificărilor: 25 febr 2021, 10:18 - 13 mart 2021, 14:26
Perioada de depunere a ofertelor: 13 mart 2021, 14:26 - 30 mart 2021, 11:26
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Necesitatea reparatiei capitale str.Fățărilor și str.Vasile Lupu din or.Durlești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eleonora Saran
Telefonul de contact
022584478
Datele achizitiei
Data publicării
24 febr 2021, 17:35
Data ultimilor modificări
11 mart 2021, 14:26
Valoarea estimată (fără TVA)
4 891 459 MDL
Achizitii.md ID
21036619
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Durata contractului
12 apr 2021 10:17 - 30 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
lucrări dereparație capitală a str.Fățărilor și str.V.Lupu din or.Durlești,mun.Chișinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1547.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Documentele procedurii de achiziție
02.str.fatarilor,durlesti f1.signed.pdf 02.str.fatarilor,durlesti f1.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini str.Fățărilor
25.02.21 10:18
02.str.v.lupu,durlesti f1.signed.pdf 02.str.v.lupu,durlesti f1.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini str.Vasile Lupu
25.02.21 10:18
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentul Unic European de Achizitie
25.02.21 10:18
anunt (8).signed.pdf anunt (8).signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
25.02.21 10:18
documentatia standart fatarilor v lupu.docx
Documentele la ofertă
documentația standart
11.03.21 14:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Solcoci Prim

Preţul ofertei: 3 929 951,15 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC”DROMAS-CONS”S.R.L.

Preţul ofertei: 4 129 527,45 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Nouconst

Preţul ofertei: 4 157 844,80 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta coincide cu toate cerintele impuse de catre AC.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

ROBRICONS

Preţul ofertei: 4 394 062,13 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări