1
Perioada de actualizare
de la 24.02.2021 14:46
până la 08.03.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.03.2021 13:00
până la 16.03.2021 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 720 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 febr 2021, 14:46 - 8 mart 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 mart 2021, 13:00 - 16 mart 2021, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Set format din două ecusoane cu numărul de serie identic (conform cerințelor tehnice de confecționare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Globu Sergiu
Telefonul de contact
068211766
Datele achizitiei
Data publicării
24 febr 2021, 14:39
Data ultimilor modificări
24 febr 2021, 15:40
Valoarea estimată (fără TVA)
720 000 MDL
Achizitii.md ID
21036605
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Durata contractului
23 mart 2021 14:44 - 31 dec 2021 14:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ecuson de inspecţie tehnică periodică CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 500000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anta-anunt ecuson.pdf anta-anunt ecuson.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
24.02.21 15:40
document standart-ecuson.pdf document standart-ecuson.pdf
Documentele la ofertă
Document Standart
24.02.21 15:40
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
24.02.21 15:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Tipo Direct

Preţul ofertei: 720 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț și corespunderea cerințelor tehnice solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări