1
Perioada de actualizare
de la 24.02.2021 13:10
până la 02.03.2021 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.03.2021 14:00
până la 09.03.2021 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 743 310 MDL
Perioada clarificărilor: 24 febr 2021, 13:10 - 2 mart 2021, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 mart 2021, 14:00 - 9 mart 2021, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform documentației standart și anunțului de participare anexat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Testemitanu, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Jora Vitalie
Telefonul de contact
+37322852670
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
26 febr 2021, 9:04
Valoarea estimată (fără TVA)
1 743 310 MDL
Achizitii.md ID
21036598
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, IO
Durata contractului
16 mart 2021 02:00 - 17 mai 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reconstruire partiala a incaperilor departamentului de radioterapie (Buncar pentru crearea cabinetului radioterapie) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt
tenderNotice
Anunt
24.02.21 13:10
documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentatie
24.02.21 13:10
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
24.02.21 13:10
documentatia standard modificata
Documentele la ofertă
Documentatie
25.02.21 16:13
Anunt modificat
tenderNotice
Anunt
25.02.21 16:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

VERILARPROIECT

Preţul ofertei: 1 225 182,19 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta calificata
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări