Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 1 200 MDL
Perioada clarificărilor: 22 febr 2021, 16:12 - 1 mart 2021, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 1 mart 2021, 11:30 - 4 mart 2021, 11:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Format A4, 1set din 2 foi, Serie ABPR 1 ex: tipar offset policromie 6+2, hârtie cretată mată, densitate 100 gsm. 2 ex: offset policromie 1+0, hârtie ofset, densitate 70 gsm
Numerotare - bar code. (1 buc. = set din 2 foi)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iuliana Fulea
Telefonul de contact
022-26-46-48
Datele achizitiei
Data publicării
22 febr 2021, 15:26
Data ultimilor modificări
23 febr 2021, 9:03
Valoarea estimată (fără TVA)
1 200 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21036521
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Durata contractului
1 apr 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Certificat veterinar F-2 SNG (A4 1-set din 2 foi) CPV: 22400000-4 - Timbre, carnete de cecuri, bancnote, acţiuni, materiale publicitare, cataloage şi manuale
Cantitatea: 600.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_cop blanchetele.docx
Documentele la ofertă
22.02.21 16:12
duae blanchete.doc
Documentele la ofertă
22.02.21 16:12
documentatia standard blanchete stricta evidenta 2021.pdf documentatia standard blanchete stricta evidenta 2021.pdf
Documentele la ofertă
23.02.21 09:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Tipografia-Sirius SRL

Preţul ofertei: 4 950 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări