1
Perioada de actualizare
de la 22.02.2021 14:18
până la 26.02.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.02.2021 10:00
până la 01.03.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 150 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 febr 2021, 14:18 - 26 febr 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 febr 2021, 10:00 - 1 mart 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Responsabil tehnic atestat pentru domeniul:
1. Instalaţii şi reţele exterioare de alimentare cu apă şi canalizare.
2. Instalaţii şi reţele exterioare de încălzire.
3. Instalaţii şi reţele exterioare electrice.
4. Instalaţii şi reţele exterioare de telecomunicaţie.
5. Construcţii rutiere:
a) drumuri şi piste de aviaţie
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bejan Mihaela
Telefonul de contact
022204678
Datele achizitiei
Data publicării
22 febr 2021, 13:05
Data ultimilor modificări
23 febr 2021, 17:54
Valoarea estimată (fără TVA)
150 000 MDL
Achizitii.md ID
21036505
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Durata contractului
3 mart 2021 14:13 - 31 dec 2021 14:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de supraveghere a lucrărilor CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrărilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de Sarcinii
22.02.21 14:18
specificaţii tehnice (3).docx
Documentele la ofertă
specificaţii tehnice şi de preţ
22.02.21 14:30
invitatie responsabil tehnic.pdf invitatie responsabil tehnic.pdf
Documentele la ofertă
invitatie
23.02.21 17:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

”Compania Electrică”

Preţul ofertei: 127 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, vă informăm că Grupul de lucru pentru achiziţii al Direcţiei generale transport public şi căi de comunicaţie, a acceptat oferta dvs. Sunteţi invitaţi la sediul Direcţiei generale transport public şi căi de comunicaţie din str. Serghei Lazo, 18, pentru semnarea contractului.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IM Directia Constructie Capitale

Preţul ofertei: 142 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări