1
Perioada de actualizare
de la 02.03.2021 15:43
până la 12.03.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.03.2021 17:00
până la 18.03.2021 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 527 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 mart 2021, 15:43 - 12 mart 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 mart 2021, 17:00 - 18 mart 2021, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație la adăpostul protecției civile al clădirii administrative din str. Constantin Tănase, 7, mun. Chișinău, conform volumelor din Caietul de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Andrievschi
Telefonul de contact
022 26 25 36
Datele achizitiei
Data publicării
20 febr 2021, 15:27
Data ultimilor modificări
9 mart 2021, 10:12
Valoarea estimată (fără TVA)
2 527 000 MDL
Achizitii.md ID
21036472
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Durata contractului
1 apr 2021 15:36 - 31 dec 2021 15:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație la adăpostul protecției civile al clădirii administrative din str. Constantin Tănase, 7, mun. Chișinău CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
2.03.21 15:43
caiet de sarcini.rtf
Documentele la ofertă
2.03.21 15:43
documentatia standard lucrari.docx
Documentele la ofertă
2.03.21 15:43
duae.semnat (4).pdf duae.semnat (4).pdf
Documentele la ofertă
2.03.21 15:43
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
2.03.21 15:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Strength SRL

Preţul ofertei: 1 511 013,59 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Euromontaj CTI SRL

Preţul ofertei: 1 554 865,59 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"ConsModern"

Preţul ofertei: 1 867 713,89 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

VERILARPROIECT

Preţul ofertei: 1 873 753,09 MDL
Statut: în aşteptare
5
Denumirea participantului:

Hiperteh

Preţul ofertei: 1 891 506,17 MDL
Statut: în aşteptare
6
Denumirea participantului:

Sigma VenMer

Preţul ofertei: 1 947 778,68 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări