Achiziţie publică
21036436
Servicii de deservire a pauzei de cafea
1
Perioada de actualizare
de la 19.02.2021 11:13
până la 24.02.2021 10:00
până la 24.02.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.02.2021 10:00
până la 04.03.2021 10:00
până la 04.03.2021 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
35 000 MDL
Perioada clarificărilor:
19 febr 2021, 11:13 - 24 febr 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
24 febr 2021, 10:00 - 4 mart 2021, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Pauza de cafea conform plafoanelor HG Nr. 101 din 30.01.2018.
1. Serviciile se vor presta la sediul IGPF, str. Petricani, 19 pe tot parcursul anului 2021;
2. Asigurarea totală a necesarului de către operatorul economic pentru deservire: pahare (sticlă), ceşti cafea/ceai (porţelan), platouri, farfurii (porţelan), şerveţele, linguriţe (porţelan sau inox), tacâmuri (inox), mese de cocktail împreuna cu husă de tip strech special concepută cu dimensiuni aproximative: înălţime 110 cm, diametru 90 cm;
3. Pauza de cafea (coffee break) va conţine (ca meniu): cafea naturală – Lavazza sau similar; ceai verde şi negru Althaus sau similar; apă minerală plată/cu gaze, Dorna sau similară în recipiente de 0,5 l pentru o persoana; zahăr pentru cafea/ceai în recipiente (ambalaj) la 5 g; lapte pentru cafea/ceai în recipiente de 7g – 10g, cu grăsimea de 10%; asortiment de produse de patiserie dulci/sărate, tartine (de dimensiuni mici - 50-70 gr);
4. Mâncarea va fi ambalată igienic;
5. Transportul şi aranjarea bufetului – incluse în preţ;
6. Standul de cafea va fi disponibil pe toată durata evenimentului.
1. Serviciile se vor presta la sediul IGPF, str. Petricani, 19 pe tot parcursul anului 2021;
2. Asigurarea totală a necesarului de către operatorul economic pentru deservire: pahare (sticlă), ceşti cafea/ceai (porţelan), platouri, farfurii (porţelan), şerveţele, linguriţe (porţelan sau inox), tacâmuri (inox), mese de cocktail împreuna cu husă de tip strech special concepută cu dimensiuni aproximative: înălţime 110 cm, diametru 90 cm;
3. Pauza de cafea (coffee break) va conţine (ca meniu): cafea naturală – Lavazza sau similar; ceai verde şi negru Althaus sau similar; apă minerală plată/cu gaze, Dorna sau similară în recipiente de 0,5 l pentru o persoana; zahăr pentru cafea/ceai în recipiente (ambalaj) la 5 g; lapte pentru cafea/ceai în recipiente de 7g – 10g, cu grăsimea de 10%; asortiment de produse de patiserie dulci/sărate, tartine (de dimensiuni mici - 50-70 gr);
4. Mâncarea va fi ambalată igienic;
5. Transportul şi aranjarea bufetului – incluse în preţ;
6. Standul de cafea va fi disponibil pe toată durata evenimentului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 febr 2021, 11:11
Data ultimilor modificări
19 febr 2021, 19:05
Valoarea estimată (fără TVA)
35 000 MDL
Achizitii.md ID
21036436
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Durata contractului
6 mart 2021 11:13 - 31 dec 2021 11:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
I.M. JOLLY ALON S.A.
Preţul ofertei:
58,04 MDL
Statut:
Învingător
corespunde cerintelor solicitate
29.03.21 08:25
Motivul: corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
oferta tehnică și de preț.semnat.pdf
oferta tehnică și de preț.semnat.pdf
ID: 0242952b-46d6-4dcd-a645-dc09932e2d99
Propunere financiară
Data încărcării:
3.03.21 14:07
Data deschiderii:
4.03.21 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
3.03.21 14:07
Data deschiderii:
4.03.21 10:00
autorizatie sanitara de functionare_restaurant_2020.semnat.pdf
autorizatie sanitara de functionare_restaurant_2020.semnat.pdf
ID: 61f4e6b8-ed0a-4f99-939f-e0b2e0729fb5
Documente de calificare
Data încărcării:
3.03.21 14:08
Data deschiderii:
4.03.21 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
3.03.21 14:09
Data deschiderii:
4.03.21 10:00
autorizație pentru siguranța alimentelor.semnat.pdf
autorizație pentru siguranța alimentelor.semnat.pdf
ID: 97035b7e-c24b-484b-8e82-95577773794a
Documente de calificare
Data încărcării:
3.03.21 14:08
Data deschiderii:
4.03.21 10:00
certificat de atribuire a contului bancar.semnat.pdf
certificat de atribuire a contului bancar.semnat.pdf
ID: 9f7a5971-33c2-4cd8-a2c3-eaef0c460e06
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
3.03.21 14:08
Data deschiderii:
4.03.21 10:00
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: dee8a9a4-bde0-4e8f-8952-b58cac45c59e
Documente de depunere
Data încărcării:
3.03.21 14:08
Data deschiderii:
4.03.21 10:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK