1
Perioada de actualizare
de la 19.02.2021 16:53
până la 01.03.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.03.2021 10:00
până la 11.03.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 35 424 MDL
Perioada clarificărilor: 19 febr 2021, 16:53 - 1 mart 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 mart 2021, 10:00 - 11 mart 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pentru diagnostica in Vitro, dehidtratat, ambalaj 0,5 kg cu termen de valabilitate Certificat CE, documente tehnice de confirmre a specificațiilor tehnice produsului oferit pe suport de hârtie - copie- confirmată prin ștampila și semnatura participantului. Ambalaj: flacon
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Pîslari
Telefonul de contact
022 809 405
Datele achizitiei
Data publicării
19 febr 2021, 10:59
Data ultimilor modificări
19 febr 2021, 16:53
Valoarea estimată (fără TVA)
35 424 MDL
Achizitii.md ID
21036434
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Durata contractului
15 mart 2021 16:48 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sistem universal SIGNAL pentru hemoculturi (maturi/ copii) 80 ml + sistem indicator CPV: 33696000-5 - Reactivi şi produse de contrast
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
fda.semnat.pdf fda.semnat.pdf
Documentele la ofertă
19.02.21 16:53
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
19.02.21 16:53
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
19.02.21 16:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM Becor SRL

Preţul ofertei: 35 600 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări