Consultanță în domeniul vitivinicol
până la 27.02.2021 09:23
până la 07.04.2021 00:02
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
documentația standard.pdf
documentația standard.pdf
ID: 90a00e11-1076-4387-ba5c-b1e6a4a78368
Documentele la ofertă
-
documentația standard.pdf
documentația standard.pdf
ID: 90a00e11-1076-4387-ba5c-b1e6a4a78368
Documentele la ofertă
-
documentația standard.pdf
documentația standard.pdf
ID: 90a00e11-1076-4387-ba5c-b1e6a4a78368
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Centrul de Excelenţă în Viticultură şi Vinificaţie din Chişinău
Asociației Obștești Federația a Agricultorilor din Moldova ’’FARM’’
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".