1
Perioada de actualizare
de la 12.02.2021 15:43
până la 22.02.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.02.2021 09:00
până la 09.03.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 32 550 MDL
Perioada clarificărilor: 12 febr 2021, 15:43 - 22 febr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 febr 2021, 9:00 - 9 mart 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Canapea de birou 1900x700 Canapeaua sa fie doar cu 1 brat. Carcasa sa fie executata din PAL 18 mm. Tapitata in piele ECO culoare neagra. Picioare metalice h=100mm. Spuma poliuritanica cu densitatea de 28-30 kg/m3.Termen de garantie - minim 3 ani. Produs in conditii de fabrica, calitate impecabila.
ANEXA Nr.14
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
12 febr 2021, 15:10
Data ultimilor modificări
16 febr 2021, 12:35
Valoarea estimată (fără TVA)
32 550 MDL
Achizitii.md ID
21036223
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
15 mart 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
4. 1 Canapea de birou CPV: 39130000-2 - Mobilier de birou
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
12.02.21 15:43
documentatia_standard_bunuri.docx
Criterii de evaluare
12.02.21 15:43
schite si descriere mobilier de birou.docx
Documentele la ofertă
12.02.21 15:43
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
12.02.21 15:43
anunt de participare mobilier pentru birou.pdf anunt de participare mobilier pentru birou.pdf
tenderNotice
16.02.21 12:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Limani-Grup SRL

Preţul ofertei: 18 100 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Stejaur SA

Preţul ofertei: 29 750 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări