1
Perioada de actualizare
de la 10.02.2021 11:38
până la 25.02.2021 09:22
2
Propunerea ofertelor
de la 25.02.2021 09:22
până la 09.03.2021 09:22
3
Licitaţie
de la 10.03.2021 14:00
până la 10.03.2021 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 895 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 febr 2021, 11:38 - 25 febr 2021, 9:22
Perioada de depunere a ofertelor: 25 febr 2021, 9:22 - 9 mart 2021, 9:22
Începutul licitației: 10 mart 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Autobuz pentru rute de oraș și suburbane.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin 62
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Spatari Alexandr
Telefonul de contact
069256192
Datele achizitiei
Data publicării
10 febr 2021, 11:25
Data ultimilor modificări
23 febr 2021, 9:22
Valoarea estimată (fără TVA)
895 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
8 950 MDL
Achizitii.md ID
21036108
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin 62
Durata contractului
10 mart 2021 11:36 - 30 dec 2021 11:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Autobuz pentru rute de oraș și suburbane. CPV: 34100000-8 - Autovehicule
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (3).signed.pdf duae_ro_0 (3).signed.pdf
Documentele la ofertă
duae_ro_0 (3).signed.pdf
10.02.21 11:38
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare .signed.pdf
10.02.21 11:59
documentatia_standard_bunuri (2).signed.pdf documentatia_standard_bunuri (2).signed.pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard_bunuri (2).signed.pdf
23.02.21 09:22
Documentele lotului
duae_ro_0 (3).doc
duae_ro_0 (3).doc
10.02.21 11:38
anunț de participare.docx
anunț de participare.docx
10.02.21 11:59
documentatia_standard_bunuri (2).docx
documentatia_standard_bunuri (2).docx
23.02.21 09:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

EXIMOTOR SA

Preţul ofertei: 805 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ÎM „Autoritate Grup” SRL

Preţul ofertei: 805 900 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

RAVITAN SRL

Preţul ofertei: 815 800 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Autobuz pentru rute de oraș și suburbane.
Data:
19 febr 2021, 11:35
Subiectul întrebării:
Necorespundere a cantitatii obectului de achizitie
Întrebare:
In anuntul de participare la licitatie-autobus indicati doua unitati, cu valoarea estimativa 895000 lei, dar in documentatiea standart indicati o unitate. Cum de inteles corect.
Răspuns (23 febr 2021, 09:02):
Buna ziua , avem nevoie de 2 buc, multumesc
Autobuz pentru rute de oraș și suburbane.
Data:
19 febr 2021, 12:28
Subiectul întrebării:
Clarificarea unor cerinte referitor la termenii de livrare
Întrebare:
În conformitate cu prevederile art. 17 din Legea nr. 131/15 privind achizițiile publice se menționază că, cerințele de licitație și criteriile de calificare specificate în anunțul şi/sau invitaţia de participare trebuie să fie aceleaşi cu cele prevăzute în documentaţia standard. Astfel, potrivit Anunțului de participare publicat de către DVS în SIA RSAP indicați termenul de livrare - 11 mai 2021 însă, în același timp conform cerințelor FDA din Documentația standart a licitație respective, deja, indicați un alt termen de livrare - maxim 3 zile lucrătoare. Prin urmare, reișind din faptul sesizării abaterilor respective, la etapa de clarifiare, solicitam respectuos să modificați anunțul de participare si Documentația standard pentru a asigura aplicarea uneia și aceiași cerință atît în Anunțul de participare cît și în Documentația standart iar în scopul asigurării principiului trasparenței și publicității procedurii de achiziții publice solicitam să le publicați repetat în SIA RSAP. Va mulțumim pentru înțelegere.
Răspuns (23 febr 2021, 09:06):
Buna ziua, termenul de livrare este 11 mai 2021 in cel mai scurt timp facem modoficari, multumesc
Autobuz pentru rute de oraș și suburbane.
Data:
19 febr 2021, 16:31
Subiectul întrebării:
Referitor la garantia de buna executie
Întrebare:
Buna ziua, La pct. 39 din Anuntul de participare se cere a fi prezentata Garanţie de bună execuţie în mărime de 0 % din valoare Contractului. Va rog sa ne clarificati in ce mod sa prezentam aceasta garantie de buna executie in marime de 0 % din valoarea Contractului? Daca este greseala Va rugam sa corectati greseala.
Răspuns (23 febr 2021, 09:13):
Buna ziua , nu trebuie de prezentat nimic , este indicat 0 (zero) , multumesc
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări