1
Perioada de actualizare
de la 09.02.2021 16:01
până la 19.02.2021 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 19.02.2021 10:30
până la 02.03.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 febr 2021, 16:01 - 19 febr 2021, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 19 febr 2021, 10:30 - 2 mart 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Anvelope 14,5 R 20 (IVECO ACM 90)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
9 febr 2021, 14:51
Data ultimilor modificări
18 febr 2021, 19:35
Valoarea estimată (fără TVA)
100 000 MDL
Achizitii.md ID
21036069
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
9 mart 2021 02:00 - 15 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Anvelope 14,5 R 20 (IVECO ACM 90). Termen de livrare – 30.06.2021 Garanţie minim 1 an de la darea în exploatare de la depozitul central al AN, în condiţiile păstrării bunurilor recomandate de producător. Data producerii – începând cu 01.10.2020 CPV: 34300000-0 - Piese şi accesorii pentru vehicule şi pentru motoare de vehicule
Cantitatea: 16.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart bunuri.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standatd
9.02.21 16:01
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
9.02.21 16:01
anunt de participare anvelope .signed.pdf anunt de participare anvelope .signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
9.02.21 16:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

EXIMOTOR SA

Preţul ofertei: 88 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări