1
Perioada de actualizare
de la 09.02.2021 11:58
până la 19.02.2021 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 19.02.2021 12:30
până la 02.03.2021 12:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 54 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 febr 2021, 11:58 - 19 febr 2021, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 19 febr 2021, 12:30 - 2 mart 2021, 12:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pahare din plastic elastic 200 ml,cu capac,fileu, eticheta, nesterile, cu gradaţie cu interval cu 10 ml.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3400, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), M.Hîncu, 238
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Goroholschi
Telefonul de contact
69302105
Datele achizitiei
Data publicării
9 febr 2021, 9:10
Data ultimilor modificări
10 febr 2021, 12:06
Valoarea estimată (fără TVA)
54 000 MDL
Achizitii.md ID
21036026
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3400, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), M.Hîncu, 238
Durata contractului
9 mart 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pahare din plastic elastic 200 ml,cu capac,fileu, eticheta, nesterile, cu gradaţie cu interval cu 10 ml. CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 30000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt laborator 2021.semnat (2).pdf anunt laborator 2021.semnat (2).pdf
Documentele la ofertă
10.02.21 12:06
doc standard laborator 2021.docx
Documentele la ofertă
10.02.21 12:06
duae_ro_ (1).semnat.pdf duae_ro_ (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
10.02.21 12:06
doc standard laborator 2021.semnat (1).pdf doc standard laborator 2021.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
10.02.21 12:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FSP DAC-SpectroMed SRL

Preţul ofertei: 48 600 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 54 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț și corespunde cerințelor solicitat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Ecochimie

Preţul ofertei: 59 100 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Sanmedico

Preţul ofertei: 67 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări