Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
05.02.2021 08:49
până la 09.02.2021 10:00
până la 09.02.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
09.02.2021 10:00
până la 12.02.2021 09:00
până la 12.02.2021 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
30 000 MDL
Perioada clarificărilor:
5 febr 2021, 8:49 - 9 febr 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
9 febr 2021, 10:00 - 12 febr 2021, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
În conformitate cu Specificația tehnică și Condițiile speciale din Anunțul de participare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 febr 2021, 8:49
Data ultimilor modificări
5 febr 2021, 8:49
Achizitii.md ID
21035926
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de reîncărcare și regenerare a cartușelor
Buget: 30000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK