1
Perioada de actualizare
de la 04.02.2021 16:52
până la 15.02.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.02.2021 11:00
până la 24.02.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 45 833,33 MDL
Perioada clarificărilor: 4 febr 2021, 16:52 - 15 febr 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 febr 2021, 11:00 - 24 febr 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caracteristicelor tehnice din Anexa II
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Hariton
Telefonul de contact
022259610
Datele achizitiei
Data publicării
4 febr 2021, 16:43
Data ultimilor modificări
5 febr 2021, 10:59
Valoarea estimată (fără TVA)
45 833,33 MDL
Achizitii.md ID
21035914
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Durata contractului
26 febr 2021 16:49 - 31 dec 2021 16:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Camere web CPV: 31600000-2 - Echipament electric
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa 3.pdf anexa 3.pdf
Documentele la ofertă
4.02.21 16:52
duae actualizat.doc
Documentele la ofertă
4.02.21 16:52
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
4.02.21 16:52
anexa 1.pdf anexa 1.pdf
Documentele la ofertă
4.02.21 16:52
anexa 2.pdf anexa 2.pdf
Documentele la ofertă
4.02.21 16:52
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
5.02.21 10:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Daito

Preţul ofertei: 28 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde necesităților IGPF
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Camere web
Data:
5 febr 2021, 08:59
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat
Răspuns (5 febr 2021, 11:00):
Bună ziua, anunț de participare actualizat.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări