Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
04.02.2021 13:28
până la 09.02.2021 10:00
până la 09.02.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
09.02.2021 10:00
până la 12.02.2021 10:00
până la 12.02.2021 10:00
3
Licitaţie
de la
15.02.2021 14:00
până la 15.02.2021 14:14
până la 15.02.2021 14:14
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
500 000 MDL
Perioada clarificărilor:
4 febr 2021, 13:28 - 9 febr 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
9 febr 2021, 10:00 - 12 febr 2021, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Ecusoane
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 febr 2021, 13:17
Data ultimilor modificări
4 febr 2021, 17:15
Achizitii.md ID
21035892
MTender ID
CPV
35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
4 febr 2021, 17:15
Subiectul întrebării:
prelunjirea terminului de propunerea ofertei
Întrebare:
Cerem prelunjirea terminului de propunerea ofertei pina la data de 30.02.21 conform legii. Az 4.02.21. Licitatia nu sa faci in 8 zile
Răspuns (5 febr 2021, 08:08):
Va rugam sa examinati cu atentie anuntul de participare cit si legislatia privind achizitiile publice inainte de a pune intrebari.
Tipul procedurii este COP (cererea ofertelor de prețuri) dar nu licitatie.
Data:
6 febr 2021, 14:39
Subiectul întrebării:
încleiat cu clei special.
Întrebare:
Ce tip de clei ce componenta
Răspuns (8 febr 2021, 08:17):
Cleiul sa fie special pentru suprafetele (tipurile de materiale) respective, nu conteaza tipul cleiului cit eficenta lui, adica sa asigure lipirea acului de siguranta de plasticul ecusonului
Data:
6 febr 2021, 14:40
Subiectul întrebării:
material plastic
Întrebare:
plastic poliester sau poliuretan
Răspuns (8 febr 2021, 08:43):
Ecuson din material plastic
Data:
6 febr 2021, 14:42
Subiectul întrebării:
imprimare policolor în 4 culori
Întrebare:
panton la culori care sunt
Răspuns (8 febr 2021, 08:19):
Conform modelului atasat la fila Documente.
Data:
6 febr 2021, 14:42
Subiectul întrebării:
colțuri rotungite
Întrebare:
radius rotunjirii
Răspuns (8 febr 2021, 08:22):
Conform modelului atasat la fila Documente.
Data:
6 febr 2021, 14:47
Subiectul întrebării:
La solicitarea autorității contractante, operatorii economici vor prezenta mostre în decurs de 5 zile.
Întrebare:
In legatura cu coronovirus rugam sa prelunjiti pina la 15 zile
Răspuns (8 febr 2021, 08:21):
Ce sa prelungim? Va rugam sa adresati intrebarile corect. Daca va referiti la termenul de depunere a ofertelor el este indicat conform legislatiei in vigoare, coronavirusul este deja de mai mult de un an de zile.
Data:
6 febr 2021, 14:50
Subiectul întrebării:
prelunjiti termen de propunere ofertelor
Întrebare:
In legatura cu multe neclarificari rog sa prelunjiti termen de propunere ofertelor pin la data de 1.03.2021
Răspuns (8 febr 2021, 08:25):
De asta si este termenul de clarificari, totodata observam ca incercati din rasputeri sa va impuneti dorinta de a prelungi exagerat de mult termenul de depunere a ofertelor, reiteram, termenul de depunere a ofertelor el este indicat conform legislatiei in vigoare,
Data:
6 febr 2021, 14:54
Subiectul întrebării:
11. Termenii și condițiile de livrare solicitați
Întrebare:
In legatura cu situata de pandemie termin de livrare nu este real. Rugam prelunjirea terminulu 30-60zile de la data de semnare contractului.In termin de 15 zile marfa trebue sa fie deja gata .Prespunem ca sa limiteaza posibilitatea de participa adica sa formeaza situatia dubioase.
Răspuns (8 febr 2021, 08:31):
Livrarea va fi efectuata la necesitate în decurs de 15 zile lucrătoare de la solicitare pe parcursul anului 2021, adica nu in 15 zile din data semnarii contractului dar pe parcursul anului si dupa comanda prealabila. Asta inseamna ca comanda poate fi efectuata pe etape si doar in dependenta de necesitatea reala a cumparatorului.
Data:
6 febr 2021, 14:58
Subiectul întrebării:
Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referinţă
Întrebare:
Care cantitatea solicitata la diferita denumiri .Multe litere diferenta in pret la producere.
Răspuns (8 febr 2021, 08:41):
Cantitatea aproximativa:
Medici - 1500
Asistenti medicali - 1800
Felcer - 2400
Infermieri - 2800
Soferi - 3500
Totodata mentionam ca pretul Dvs va fi unul mediu pentru toata cantitatea deoarece cantitatile pe categorii sunt aproximative si vor fi schimbate in dependenta de necesarul real al cumparatorului.
Data:
6 febr 2021, 16:49
Subiectul întrebării:
GUVERNUL NOU
Întrebare:
Terminii au miros de coruptti
Răspuns (8 febr 2021, 08:14):
Prostiile si intrebarile fara sens Va rugam sa le scrieti pe alte platforme de socializare.
Data:
8 febr 2021, 13:04
Subiectul întrebării:
documente
Întrebare:
Inafara de DUAE, oferta de preturi si oferta de conditii tehnice, mai este necesar si de alte documente ?
Răspuns (8 febr 2021, 14:57):
Va rugam sa prezentati actele solicitate conform documentatie de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK