1
Perioada de actualizare
de la 04.02.2021 13:44
până la 15.02.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.02.2021 09:00
până la 25.02.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 62 500 MDL
Perioada clarificărilor: 4 febr 2021, 13:44 - 15 febr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 febr 2021, 9:00 - 25 febr 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Peugeot Partner 2014-2018 1500 cm3 TDI
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Tighina 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Agapii Igor
Telefonul de contact
022254898
Datele achizitiei
Data publicării
4 febr 2021, 13:08
Data ultimilor modificări
4 febr 2021, 13:44
Valoarea estimată (fără TVA)
62 500 MDL
Achizitii.md ID
21035891
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Tighina 6
Durata contractului
1 mart 2021 13:17 - 31 dec 2021 13:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Peugeot Partner 2014-2018 1500 cm3 TDI CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de paricipare.pdf anunt de paricipare.pdf
Documentele la ofertă
4.02.21 13:44
declaratia.doc
Documentele la ofertă
4.02.21 13:44
specificațiile tehnice la caietul de sarcini.doc
Documentele la ofertă
4.02.21 13:44
duae.doc
Documentele la ofertă
4.02.21 13:44
documentatia standard de reparatie.docx
Documentele la ofertă
4.02.21 13:44
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Autoprogresiv-Service

Preţul ofertei: 1 006 045,63 MDL
Statut: Învingător
Motivul: CORESPUNDE CERINȚELOR CONFORM DECIZIEI GRUPULUI DE LUCRU
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări