1
Perioada de actualizare
de la 03.02.2021 14:54
până la 08.02.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.02.2021 10:00
până la 11.02.2021 17:00
3
Licitaţie
de la 12.02.2021 14:09
până la 12.02.2021 14:23
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 500 MDL
Perioada clarificărilor: 3 febr 2021, 14:54 - 8 febr 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 febr 2021, 10:00 - 11 febr 2021, 17:00
Începutul licitației: 12 febr 2021, 14:09

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Livrarea(februarie-iunie 2021)- 1/săptămână, Luni-Vineri/ 08:00-15:00, ziua va fi expres prevăzută la momentul încheierii contractului de achiziție publică.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina MĂMĂLIGĂ
Telefonul de contact
+37367412255
Datele achizitiei
Data publicării
3 febr 2021, 11:20
Data ultimilor modificări
3 febr 2021, 14:58
Valoarea estimată (fără TVA)
7 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
75 MDL
Achizitii.md ID
21035829
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Durata contractului
22 febr 2021 02:00 - 30 iun 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ouă de găină dietetice proaspete CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 4815.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
3.02.21 14:54
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem i.docx
Documentele la ofertă
3.02.21 14:58
documentatia_standard_cop produse alim 3.docx
Documentele la ofertă
3.02.21 14:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 6 460,13 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde criteriului de atribuire aplicat: prețul cel mai scăzut per lot, de asemenea oferta este conformă cerințelor tehnice și documentelor de atribuire.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 6 500,25 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 7 896,60 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări