1
Perioada de actualizare
de la 02.02.2021 09:12
până la 12.02.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.02.2021 10:00
până la 23.02.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 750 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 febr 2021, 9:12 - 12 febr 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 febr 2021, 10:00 - 23 febr 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de organizare a evenimentului
(3 evenimente hibrid)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion IORDACHI
Telefonul de contact
022 273 654
Datele achizitiei
Data publicării
2 febr 2021, 9:12
Data ultimilor modificări
2 febr 2021, 23:55
Achizitii.md ID
21035749
CPV
79952000-2 - Servicii pentru evenimente
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
4. duae_evenimente hybrid.doc
Documentele la ofertă
duae
2.02.21 09:12
2. anunt_de_participare_evenimente hybrid.pdf 2. anunt_de_participare_evenimente hybrid.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
2.02.21 09:12
3. documentatia_standard_evenimente hybrid.docx
Documentele la ofertă
documentație standard
2.02.21 09:12
Data:
2 febr 2021, 23:55
Subiectul întrebării:
1. Sală
Întrebare:
Bună ziua. În caiet de sarcini sunt indicate date: Ofertantul va pune la dispoziția Beneficiarului minim 2 (două opțiuni)... Dorim să clarificăm: Se planifică trei evenimente, fiecare dintre ele va fi organizat într-un nou local? Mulțumim.
Răspuns (3 febr 2021, 08:20):
Buna ziua. se pot organiza toate trei in aceiasi locatie. au fost solicitate doua obțiuni: 1. nu se cunosc exact datele de desfășurare a evenimentelor (evitarea faptului ca locația să fie ocupată) 2. a putea evalua proiectarea sălilor.
Data:
2 febr 2021, 23:56
Subiectul întrebării:
Podium pentru speakeri / în funcție de eveniment
Întrebare:
Bună ziua. Dorim să clarificăm: Câte persoane vor fi concomitent în scenă? Mulțumim.
Răspuns (3 febr 2021, 08:54):
Sunt date dimensiunele podiumului
Data:
2 febr 2021, 23:59
Subiectul întrebării:
Echipament sunet
Întrebare:
În caiet de sarcini sunt indicate date: +-4 monitoare pentru scenă Dorim să clarificăm: acest moment înseamnă că ofertantul are posibilitatea de a exclude monitoarele pentru scenă din buget, reducând astfel summa din buget? Mulțumim.
Răspuns (3 febr 2021, 08:54):
4 monitoare
Data:
3 febr 2021, 00:01
Subiectul întrebării:
Sistem de iluminare
Întrebare:
Bună ziua. Dacă compania depune oferta a cărora parametrii tehnice sunt diferiţi decât cele specificate în anunţul de participare pentru Sistem de iluminare, dar tot odată sunt mai perfomanţi şi mai buni, grupul de lucru va accepta oferta? Mulțumim.
Răspuns (3 febr 2021, 09:06):
În conformitate cu art.37 alin.(12) din Legea 131/2015, este stipulat expres faptul că: „În cazul în care autoritatea contractantă defineşte specificaţiile tehnice din caietul de sarcini prin precizarea performanţelor şi/sau cerinţelor funcţionale solicitate, nicio ofertă nu poate fi respinsă dacă ofertantul demonstrează, prin orice mijloc adecvat, că bunurile, lucrările sau serviciile oferite asigură îndeplinirea performanţelor sau cerinţelor funcţionale solicitate deoarece sînt conforme cu:...
Data:
3 febr 2021, 00:02
Subiectul întrebării:
Podium pentru speakeri
Întrebare:
Dorim să clarificăm: Câte persoane vor fi concomitent în scenă? Rugăm să indicați dimensiunile pentru mobila din scena – fotolii, mese, tribuna și etc. Mulțumim.
Răspuns (3 febr 2021, 09:09):
Buna ziua: detalii referitor la tribună le regăsiți în specificații. Scaune și mese se oferă de către Agenție.
Data:
3 febr 2021, 00:03
Subiectul întrebării:
Sistem de iluminare
Întrebare:
Dorim să clarificăm: acest moment înseamnă că ofertantul poate interpreta greșit diapazonul +-30 și să excludă complet echipamentele solicitate sau are posibilitatea de a exclude +-30 de capuri din buget, reducând astfel summa din buget. Rugăm să stabiliți pasul de micșorare mai précis. Mulțumim.
Răspuns (3 febr 2021, 09:11):
30
Data:
3 febr 2021, 00:04
Subiectul întrebării:
Servicii teleconferința
Întrebare:
Bună ziua. În caiet de sarcini sunt indicate servicii fără indicarea a detaliilor Dorim să clarificăm: Camere video - cantitatea - ? Laptopuri - cantitatea - ? Mulțumim.
Răspuns (3 febr 2021, 09:14):
Camere video: în dependență de tipul sălii (se va evalua modul de amplsasare a acestora). Laptopurile- sunt indicate în caietul de sracini.
Data:
3 febr 2021, 00:05
Subiectul întrebării:
Elaborare grafică
Întrebare:
Bună ziua. În caiet de sarcini sunt indicate 2 spoturi grafice Rugăm să specificați termene de referință mai detaliate pentru spoturile grafice – durata, conținutul și etc. Mulțumim.
Răspuns (3 febr 2021, 09:16):
1. Spot grafic de trecere de la un vorbitor la altul 2. Spot grafic de anunțare a panelului.
Data:
3 febr 2021, 00:06
Subiectul întrebării:
Fusta scenii
Întrebare:
Bună ziua. În caiet de sarcini sunt indicate date: Fustele din dibond cu oracal, dimensiuni minime 16 x 0,6m. În caietul de sarcini este indicată scena cu dimensiuni 16x9x 0,6. Rugăm să specificați, intenționați să decorați doar partea din față a scenei? Cum intenționați să fie decorate lațurile laterale scenei, fiecare din ele având lungimea de 9 metri. Mulțumim.
Răspuns (3 febr 2021, 09:53):
În dependență de forma sălii, laturile pot fi acoperite de pereți.
Data:
3 febr 2021, 00:07
Subiectul întrebării:
Fundalul scenei
Întrebare:
Bună ziua. În caiet de sarcini sunt indicate date: Carcasa de lemn sau alt material (în dependență de sala oferită) cu banner imprimat, dimensiuni minime 5 x 4,9 (1 sau mai multe buc.). Rugăm să indicați un număr de bucăți mai precis, astfel încât ofertanții să aibă date mai precise și posibilitatea de a prezenta oferta corespunzătoare a așteptărilor D-ră. Mulțumim.
Răspuns (3 febr 2021, 09:53):
În dependența de sală
Data:
3 febr 2021, 00:07
Subiectul întrebării:
Servicii foto
Întrebare:
Bună ziua. Rugăm să indicați numărul de persoane. Mulțumim.
Răspuns (3 febr 2021, 09:55):
Se achiziționează serviciu.
Data:
3 febr 2021, 00:08
Subiectul întrebării:
Servicii traducere
Întrebare:
Rugăm să indicați: durata pentru traducere- Online și dacă sunt necesare căști pentru oaspeții din sală. Mulțumim.
Răspuns (3 febr 2021, 09:55):
Pentru durata evenimentului. sunt necesare
Data:
3 febr 2021, 00:08
Subiectul întrebării:
Servicii de chirie sală
Întrebare:
În caiet de sarcini sunt indicate date: Sală cu Rugăm să completați cerințele pentru sală. Mulțumim.
Răspuns (3 febr 2021, 09:56):
Sala care corespunde cerințelor înaintate
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".