Achiziţie publică
21035632
Servicii de transport rutier șoferi (pentru transportartea personalului al Serviciului 112)
1
Perioada de actualizare
de la 01.02.2021 14:08
până la 05.02.2021 14:55
până la 05.02.2021 14:55
2
Propunerea ofertelor
de la 05.02.2021 14:55
până la 15.02.2021 14:00
până la 15.02.2021 14:00
3
Licitaţie
16.02.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
90 000 MDL
Perioada clarificărilor:
1 febr 2021, 14:08 - 5 febr 2021, 14:55
Perioada de depunere a ofertelor:
5 febr 2021, 14:55 - 15 febr 2021, 14:00
Începutul licitației:
16 febr 2021, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Asigurarea serviciilor de transport între următoarele adrese: str. Dacia 58/C, com. Băcioi, mun. Chișinău și str. Toma Ciorbă 32, mun. Chișinău.
Obligațiile de bază ale prestatorului: Asigură transportarea angajaților Instituției Publice ,,Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112” 24/24 ore, 7 zile pe săptămână conform graficului (40 ore pe săptămână) inclusiv zilele de odihnă și sărbătoare.
Achitarea pentru serviciul prestat se va efectua din momentul semnării contractului, lunar, în termen de 14 zile lucrătoare corespunzător timpului efectiv a serviciului prestat, finalizat cu semnarea actului de predare-primire. Suma constituie prestarea serviciilor pentru 10 luni (01.03.-31.12.2021).
Cerințele de bază față de conducătorii auto:
- Permis de conducere cat. B, C, D. (MD), valabil;
- Certificat de competență profesională cat. D (MD), valabil;
- Experiență minim 3 ani;
- Apt din punct de vedere medical;
- Cunoștințe în domeniul tehnicii auto;
- Fără antecedente penale;
- Persoana responsabilă și serioasă;
Obligațiile suplimentare ale prestatorului: să informeze conducerea Serviciului 112 despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului și despre măsurile luate.
Obligațiile de bază ale prestatorului: Asigură transportarea angajaților Instituției Publice ,,Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112” 24/24 ore, 7 zile pe săptămână conform graficului (40 ore pe săptămână) inclusiv zilele de odihnă și sărbătoare.
Achitarea pentru serviciul prestat se va efectua din momentul semnării contractului, lunar, în termen de 14 zile lucrătoare corespunzător timpului efectiv a serviciului prestat, finalizat cu semnarea actului de predare-primire. Suma constituie prestarea serviciilor pentru 10 luni (01.03.-31.12.2021).
Cerințele de bază față de conducătorii auto:
- Permis de conducere cat. B, C, D. (MD), valabil;
- Certificat de competență profesională cat. D (MD), valabil;
- Experiență minim 3 ani;
- Apt din punct de vedere medical;
- Cunoștințe în domeniul tehnicii auto;
- Fără antecedente penale;
- Persoana responsabilă și serioasă;
Obligațiile suplimentare ale prestatorului: să informeze conducerea Serviciului 112 despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului și despre măsurile luate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, com. Băcioi
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
1 febr 2021, 15:01
Valoarea estimată (fără TVA)
90 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
900 MDL
Achizitii.md ID
21035632
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau,com. Băcioi, bd. Dacia 58/C, str. Toma Ciorbă, 32, mun. Chisinau
Durata contractului
1 mart 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de transport rutier șoferi (pentru transportartea personalului al Serviciului 112)
CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
STALIN Gheorghe
Preţul ofertei:
90 000 MDL
Statut:
Învingător
corespunde cerințelor înaintate de către autoritatea contractantă.
26.02.21 14:01
Motivul: corespunde cerințelor înaintate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
scrisoarecastigatorsigned.pdf
ID: 80377ae4-f43a-4767-a7ed-6e119d6e91e6
Anunț de atribuire
26.02.21 14:01
Documentele depuse cu oferta
ofertafinanciara-f42semnat.pdf
ID: 48646ab3-88ab-4169-8f01-e676d2c0661b
Documente de depunere
Data încărcării:
15.02.21 10:39
Data deschiderii:
15.02.21 14:00
duae112semnat.pdf
ID: ce90737b-e51b-44c3-bb03-c383104a892d
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.02.21 10:39
Data deschiderii:
15.02.21 14:00
ofertatehnica-f41semnat.pdf
ID: d003df53-4104-4661-9dd9-d89d1c16c465
Documente de depunere
Data încărcării:
15.02.21 10:39
Data deschiderii:
15.02.21 14:00
declaraţiaprivindconduitaeticăf34semnat.pdf
ID: f483f134-5e91-4766-8a2e-33286b23e435
Documente de depunere
Data încărcării:
15.02.21 10:39
Data deschiderii:
15.02.21 14:00
declaraţiaprivindsituatiapersonalaf35semnat.pdf
ID: fb656384-c83a-41bd-af3c-283685a4ee71
Documente de depunere
Data încărcării:
15.02.21 10:39
Data deschiderii:
15.02.21 14:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK