1
Perioada de actualizare
de la 01.02.2021 10:43
până la 09.02.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.02.2021 11:00
până la 16.02.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 197 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 febr 2021, 10:43 - 9 febr 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 febr 2021, 11:00 - 16 febr 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

proiectarea reparației drumului L381 Rădenii Vechi – Bahmut , km 4+000 – km 7+000
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
+373, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, mun.Ungheni str.Nationala nr.11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eduard Cucuruzac
Telefonul de contact
0236-23599
Datele achizitiei
Data publicării
1 febr 2021, 10:35
Data ultimilor modificări
1 febr 2021, 10:43
Valoarea estimată (fără TVA)
197 000 MDL
Achizitii.md ID
21035586
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
+373, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, mun.Ungheni str.Nationala nr.11
Durata contractului
24 febr 2021 10:40 - 31 dec 2021 10:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
proiectarea reparației drumului L381 Rădenii Vechi – Bahmut , km 4+000 – km 7+000 CPV: 45112730-1 - Lucrări de arhitectură peisagistică a şoselelor şi autostrăzilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție
model_anunt_.doc
tenderNotice
ANUNȚ DE PARTICIPARE
1.02.21 10:43
duae_0.doc
tenderNotice
DUAE
1.02.21 10:43
model_documentatia_standard_lucrari.doc
tenderNotice
DOCUMENTAȚIA-STANDARD
1.02.21 10:43
Documentele lotului
drum radeni cs.docx
CAIET DE SARCINI
1.02.21 10:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Constant-Proiect

Preţul ofertei: 190 723,10 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia GL
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări