1
Perioada de actualizare
de la 01.02.2021 10:32
până la 11.02.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.02.2021 10:00
până la 22.02.2021 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 204 320 MDL
Perioada clarificărilor: 1 febr 2021, 10:32 - 11 febr 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 febr 2021, 10:00 - 22 febr 2021, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse parafarmaceutice (bloc operator) – 2021

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
1 febr 2021, 10:32
Data ultimilor modificări
9 febr 2021, 9:27
Achizitii.md ID
21035562
CPV
33140000-3 - Consumabile medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
9 febr 2021, 09:27
Subiectul întrebării:
termeni de livrare
Întrebare:
Buna ziua . Dvs cereti livrare in 24 ore de la solicitare. Teoretic, dupa semnarea contractului, agentii ecomomicii trebuie sa aiba deja in stoc toata marfa. Care sunt garantiile Dvs ca o sa comandati toata marfa contractata, si nu veti lasa agentii economici cu marfa ne comandata, asa cum ati facuto in 2020?
Răspuns (9 febr 2021, 09:32):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Alte informații relevante: _Vor fi oferite la nr. de telefon indicate în pct. 4 al Anunțului de participare_
Data:
9 febr 2021, 13:52
Subiectul întrebării:
Termeni de livrare
Întrebare:
Buna ziua, "utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților" - nu este clar unde anume este scris despre termenii de livrare 24 de ore nu sint termeni de livrare rezonabili nici chiar daca marfa este in stoc. Indicati minim 30 zile si faceti comenzile corespunzator, din timp. Intr-un final sint bani publici, achitati din impozitele noastre si ale voastre. Repede, calitativ si ieftin nu exista.
Răspuns (9 febr 2021, 13:53):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Alte informații relevante: _Vor fi oferite la nr. de telefon indicate în pct. 4 al Anunțului de participare_
Data:
9 febr 2021, 14:22
Subiectul întrebării:
termenii de livrare
Întrebare:
Stimate doamna/domn, incetati sa mai scrieti "Alte informații relevante: _Vor fi oferite la nr. de telefon indicate în pct. 4 al Anunțului de participare" deoarece e ilegal... Toate discutiile ce au loc pe marginea procedurii de achizitie, trebuie sa aiba loc numai in sistem, ca sa fie vazut de toti. Este pacat ca cei ce fac procedura de achizitie, nu inteleg ca cu cat sunt mai dure conditiiile de licitatie (iar livrarea in 24 ore este o conditie dura) cu atat mai putini agenti economici participa in licitatie... iar cu cat mai putini agenti economici participa in licitatie, cu atat scade concurenta si creste pretul de achizitie a produselor...
Răspuns (9 febr 2021, 14:24):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Data:
11 febr 2021, 09:10
Subiectul întrebării:
Condiţiile de plată
Întrebare:
Rugăm să fie modificate condiţiile de plată: termenul de 90 zile este prea mare. Conditiile standard sunt - 30 zile.
Răspuns (11 febr 2021, 09:16):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.