Transport de date DarkFiber – provider de bază
până la 08.02.2021 10:00
până la 12.02.2021 10:00
până la 15.02.2021 14:09
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Perioada prestării serviciilor: 01.06.2021-31.05.2022.
Volumul de trafic: Nelimitat.
Calitatea conexiunii: trebuie să fie asigurată viteza până la 10Gbps.
Condiții tehnice:
• conexiunile de date cu BNM trebuie să fie asigurate prin canalul subteran fibra optică (Dark Fiber), o pereche de fire optice monomodale (Single Mode) (total 2 fire optice), conectate la patch panel optic instalat în cabinet standard al Beneficiarului;
• disponibilitatea conexiunii: min. 99,8% (cu excepţia cazurilor de deconectare temporară, drept consecință a survenirii circumstanțelor de forță majoră, efectuării lucrărilor planificate de mentenanță a rețelei, lipsei la Beneficiar a energiei electrice);
• în cazul căderii conexiunii, restabilirea ei în maxim: 24h;
• cu excepţia echipamentului de care dispune Beneficiarul, toate materialele, componentele, echipamentul şi mediul de transmitere a datelor necesar pentru conectarea Beneficiarului vor fi asigurate de Prestator, inclusiv patch cord-urile optice necesare pentru executarea conectării la echipamentul de rețea al Beneficiarului prin 2 conexiuni LC, şi vor fi incluse în preţul ofertei.
Condiții de menținere:
• să asigure Beneficiarului funcționarea rețelei de transmisiune, depistarea și înlăturarea defecțiunilor apărute din contul Prestatorului;
• să coordoneze cu Beneficiarul orarul executării lucrărilor de deservire planificate, nu mai târziu de 24 de ore până la începerea lucrărilor, prin poșta electronică/telefon;
• să notifice Beneficiarul despre timpul începerii și durata lucrărilor de deservire planificate. Durata lucrărilor planificate nu poate depăși în total 6 ore lunar și 2 ore la o singură lucrare. Lucrările de deservire planificate trebuie să fie efectuate în afară orelor și zilelor de lucru;
• să asigure confidențialitatea datelor şi altor mesaje (informaţii) ce ţin de Beneficiar, confidenţialitatea comunicărilor Beneficiarului realizate prin intermediul Serviciilor conform legislației în vigoare;
• să asigure Beneficiarului acces la serviciile de suport Hot-line (servicii specializate de suport a clienților, orientate spre soluționarea problemelor de ordin tehnic) oferite în orele 08:00 – 18:00 prin telefon, sau în regim non-stop, prin intermediul raportării problemei în HelpDesk, în cazul apariției unor întrebări ce țin de funcționarea segmentului rețelei de transmisiune situate între Prestator și Beneficiar;
• pentru încălcarea termenelor de prestare a Serviciilor conform nivelului de disponibilitate al Serviciilor prevăzut, Prestatorul va suporta o penalitate în valoare de 1% din costul lunar al Serviciului, pentru fiecare 60 de minute de întrerupere neplanificată a conexiunii. În cazul în care timpul unei întreruperi neplanificate depășește 48 ore (Luni-Vineri, zilele lucrătoare) se va considera că Serviciile sunt prestate necorespunzător și Beneficiarul va fi în drept să nu achite plata lunară a Serviciilor pentru luna corespunzătoare.
Conectarea serviciilor (pentru Ofertanții ce nu dispun de conexiunile în condițiile indicate mai sus pentru poziția dată): Pentru asigurarea condițiilor optime de interconectare, Ofertantul este obligat să asigure derularea și finalizarea tuturor lucrărilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, în decurs de 40 zile lucrătoare din data semnării contractului. Prestatorul este obligat să asigure din cont propriu testarea specializată necesară a conexiunilor oferite prin fire optice monomodale (Single Mode) și prezentarea Raportului de testare și verificare a conexiunilor. Conectarea se consideră executată de către Prestator și recepționată de Beneficiar, dacă este semnat Actul de conectare a serviciilor pentru canalul de bază în baza Raportului de testare și verificare a conexiunii pentru canalul de bază.
Pentru prestarea cu întârziere a Serviciilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, Prestatorul poartă răspundere materială în valoare de 5% din costul lunar al Serviciilor, pentru fiecare zi lucrătoare de întârziere.
Data activării serviciilor va fi stabilită 01.06.2021.
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Moldtelecom
Rapid Link SRL
În cazul când Criteriu de atribuire este Prețul cel mai scăzut: documentele de tipul 'documente de calificare', 'propunere financiară' și 'ilustrare' vor fi vizibile doar atunci când oferta va obține statutul 'în considerare'.