1
Perioada de actualizare
de la 29.01.2021 15:38
până la 08.02.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.02.2021 12:00
până la 21.02.2021 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 57 380 MDL
Perioada clarificărilor: 29 ian 2021, 15:38 - 8 febr 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 febr 2021, 12:00 - 21 febr 2021, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Furnizarea energiei electrice str. Romană 1 NLC2250950
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Romană, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Calestru Alina
Telefonul de contact
069255711
Datele achizitiei
Data publicării
29 ian 2021, 13:58
Data ultimilor modificări
5 febr 2021, 14:32
Valoarea estimată (fără TVA)
57 380 MDL
Achizitii.md ID
21035426
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Romană, 1
Durata contractului
1 mart 2021 14:12 - 30 dec 2021 15:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Furnizarea energiei electrice str. Romană 1 NLC2250950 CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 28690.0
Unități de măsură: Kilowatt
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare en.el (1).pdf anunt de participare en.el (1).pdf
Documentele la ofertă
ANUNT DE PARTICIPARE
29.01.21 15:38
documentatia_standard_servicii.pdf documentatia_standard_servicii.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTATIA STANDARD
5.02.21 14:32
duae en . el 2021.doc
Documentele la ofertă
5.02.21 14:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Furnizare Energie

Preţul ofertei: 43 035 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor tehnice solicitate în Documentatia de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări