1
Perioada de actualizare
de la 29.01.2021 09:56
până la 08.02.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.02.2021 09:00
până la 11.02.2021 10:00
3
Licitaţie
12.02.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 350 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 ian 2021, 9:56 - 8 febr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 febr 2021, 9:00 - 11 febr 2021, 10:00
Începutul licitației: 12 febr 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Actualizarea Studiului „ Transport Public Chișinău – Proiect privind sistemul taxare electronică”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bejan Mihaela
Telefonul de contact
022204678
Datele achizitiei
Data publicării
27 ian 2021, 8:44
Data ultimilor modificări
2 febr 2021, 9:01
Valoarea estimată (fără TVA)
350 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
700 MDL
Achizitii.md ID
21035204
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Durata contractului
13 febr 2021 09:56 - 31 mart 2021 09:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de consultanţă în cercetare şi în dezvoltare CPV: 73200000-4 - Servicii de consultanţă în cercetare şi în dezvoltare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
chisinauets-inceptionro.pdf chisinauets-inceptionro.pdf
Documentele la ofertă
studiu
29.01.21 10:01
duae_nou (4).semnat.pdf duae_nou (4).semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae
29.01.21 11:28
documentatia_standard.semnat.pdf documentatia_standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard_servicii
2.02.21 09:01
invitatie de participare (1).semnat.pdf invitatie de participare (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Invitatie
2.02.21 09:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Business Consulting Institute

Preţul ofertei: 350 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta Direcţia generală transport public şi căi de comunicaţie vă informează că Grupul de lucru pentru achiziţii a acceptat oferta dvs. în urma licitaţiei COP nr. ocds-b3wdp1-MD-1605691659904 din 04.11.2020, privind achiziționarea serviciilor de responsabil tehnic pentru lucrările de „Reparaţia capitală a str.Ion Creangă (tronson cuprins între str. Alba-Iulia şi bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt) mun.Chisinau” Lotul 1. Sunteţi invitaţi la sediul Direcţiei generale transport public şi căi de comunicaţie din str. Serghei Lazo, 18, pentru semnarea contractului.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări