Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21035000
1
Perioada de actualizare
de la
25.01.2021 13:45
până la 04.02.2021 11:00
până la 04.02.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
04.02.2021 11:00
până la 12.02.2021 12:00
până la 12.02.2021 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
875 253 MDL
Perioada clarificărilor:
25 ian 2021, 13:45 - 4 febr 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 febr 2021, 11:00 - 12 febr 2021, 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de elaborare a documentației de proiect și deviz pentru reconstrucția clădiri administrative cu 3 nivele și subsol al IGP, amplasat în mun. Chișinău, str. Dosoftei 156
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 ian 2021, 13:45
Data ultimilor modificări
29 ian 2021, 12:59
Achizitii.md ID
21035000
MTender ID
CPV
71800000-6 - Servicii de consultanţă pentru alimentarea cu apă şi servicii de consultanţă în materie de deşeuri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.docx
Istoricul documentului
-
documentatia standard.docx
ID: 857b3ea6-7332-40f2-89b3-7c6d45db79cc
Documentele la ofertă
-
documentatia_standard_servicii.docx
ID: 857b3ea6-7332-40f2-89b3-7c6d45db79cc
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
documentatia standard
29.01.21 12:59
anunt.pdf
anunt.pdf
Istoricul documentului
-
anunt.pdf
anunt.pdf
ID: bf08882e-34fe-4a69-996e-b7654ce007a5
Documentele la ofertă
-
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
ID: bf08882e-34fe-4a69-996e-b7654ce007a5
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
anunț de participare
29.01.21 12:59
Data:
29 ian 2021, 11:22
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, in caietul de sarcini la pct. 9.7 prin cuvintul KOS, faceti trimitere la o anumita programa de elaborare a devizelor de cheltuieli. Vreau sa va aduc la cunostinta ca pe piata RM sunt cunoscute cel putin doua astfel de programe. Astfel, autoritatea contractanta lobeaza interesele unei anumite companii.
Răspuns (1 febr 2021, 09:38):
Buna ziua!
Cerințele solicitate în caietului de sarcini sunt obligatorii pentru toți agenții economici participanți, și anume conținutul-cadru documentației de proiect inclusiv pe suport electronic (CD) : " pct.9.7 Devize (F7, F5, F3, F21, Kos) ". Pentru aceasta poate fi utilizată programa - 1. WinСмета sau 2. WinDoc Deviz, cu conținutul exportului în versiune electronică (KOS sau analog), privind actualizarea ulterioară a documentației de Deviz de către beneficiar după necesitate.
Data:
29 ian 2021, 12:05
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Conform punctului 11 din Anuntul de participare la licitatie, termenul de prestare este de 4 luni, insa conform caietului de sarcini punctul 5, termenul este de 6 luni. Care termen este solicitat de autoritate?
Răspuns (29 ian 2021, 13:01):
Autoritatea contractantă a revizuit Anuntul de participare la licitatie și a efectuat modificările de rigoare.
Data:
29 ian 2021, 12:06
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Procedura data este cu TVA-0% sau 20%?
Răspuns (29 ian 2021, 15:40):
Procedura data nu este scutita de TVA.
Data:
4 febr 2021, 10:19
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
BUNA ZIUA...IN CADRUL PROCEDURII DATE, OFERTAM PE LINGA DOCUMENTATIA DE PROIECT SI DEVIZ: EXPERTIZA TEHNICA A CLADIRII+COORDONARILE CU AUTORITATILE + VERIFICAREA PROIECTULUI SI DEVIZULUI + SUPRAVEGHEREA DE AUTOR?
Răspuns (4 febr 2021, 10:59):
BUNA ZIUA...IN CADRUL PROCEDURII DATE, OFERTAM PE LINGA DOCUMENTATIA DE PROIECT SI DEVIZ: EXPERTIZA TEHNICA A CLADIRII+COORDONARILE CU AUTORITATILE + VERIFICAREA PROIECTULUI SI DEVIZULUI + SUPRAVEGHEREA DE AUTOR?
Compania de proiectare va fi responsabila obligator pentru realizarea:
a)coordonarea si aprobarea proiectului cu autoritatile de resort.
b)verificarea si expertizarea documentatiei de proiect si deviz.
c)realizarea supravegherii de autor.
d)efectuarea expertizei tehnice a cladirii.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK