1
Perioada de actualizare
de la 22.01.2021 16:46
până la 27.01.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.01.2021 12:00
până la 03.02.2021 12:00
3
Licitaţie
04.02.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 79 170 MDL
Perioada clarificărilor: 22 ian 2021, 16:46 - 27 ian 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 ian 2021, 12:00 - 3 febr 2021, 12:00
Începutul licitației: 4 febr 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii și consumabile pentru imprimante laser și deservirea imprimantelor și copiatoarelor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciobanu
Telefonul de contact
078882830
Datele achizitiei
Data publicării
22 ian 2021, 14:42
Data ultimilor modificări
26 ian 2021, 9:54
Valoarea estimată (fără TVA)
79 170 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
791,70 MDL
Achizitii.md ID
21034859
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
15 febr 2021 14:53 - 31 dec 2021 14:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii și consumabile pentru imprimante laser și deservirea imprimantelor și copiatoarelor CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).semnat.pdf duae_ro_0 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Duae
22.01.21 16:46
documentatia_standard_cop (3).semnat.pdf documentatia_standard_cop (3).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standard
22.01.21 16:46
anunt_de_participare (1).semnat.pdf anunt_de_participare (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
22.01.21 16:46
caiet de sarcini_2021.v02.doc
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
22.01.21 16:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 78 357,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări