Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 760 126,67 MDL
Perioada clarificărilor: 22 ian 2021, 14:43 - 1 febr 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 febr 2021, 13:00 - 12 febr 2021, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

servicii de consultanță în cadrul proiectului ”Îmbunătățirea serviciilor de aprovizionare cu apă și canalizare în municipiul și raionul Cahul”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
22 ian 2021, 14:38
Data ultimilor modificări
4 mai 2021, 17:13
Valoarea estimată (fără TVA)
760 126,67 MDL
Achizitii.md ID
21034858
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Durata contractului
1 mart 2021 14:42 - 30 dec 2022 14:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii de consultanță în cadrul proiectului ”Îmbunătățirea serviciilor de aprovizionare cu apă și canalizare în municipiul și raionul Cahul” CPV: 71800000-6 - Servicii de consultanţă pentru alimentarea cu apă şi servicii de consultanţă în materie de deşeuri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
22.01.21 14:43
documentatia_standard_servicii.semnat.pdf documentatia_standard_servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentația standard pentru achizitia de servicii
22.01.21 14:43
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
22.01.21 14:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Apcan Proiect" S.R.L.

Preţul ofertei: 699 315 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL ”FAVOR PROIECT”

Preţul ofertei: 739 200 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări