1
Perioada de actualizare
de la 22.01.2021 10:11
până la 27.01.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.01.2021 17:00
până la 01.02.2021 12:00
3
Licitaţie
de la 02.02.2021 14:00
până la 02.02.2021 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 15 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 ian 2021, 10:11 - 27 ian 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 ian 2021, 17:00 - 1 febr 2021, 12:00
Începutul licitației: 2 febr 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

echipament si accesorii pentru computer
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Miron Costin 17/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cărăuș Liviu
Telefonul de contact
0795093314
Datele achizitiei
Data publicării
22 ian 2021, 10:01
Data ultimilor modificări
25 ian 2021, 11:56
Valoarea estimată (fără TVA)
15 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
100 MDL
Achizitii.md ID
21034821
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Miron Costin 17/2
Durata contractului
3 febr 2021 10:08 - 5 febr 2021 10:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
echipament si accesorii computer CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
anunt_bunuri accesorii si echipament computer.pdf
25.01.21 11:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 10 397,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Xpert PC

Preţul ofertei: 13 688 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Daito

Preţul ofertei: 14 170 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde solicitari
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
echipament si accesorii pentru computer
Data:
22 ian 2021, 10:54
Subiectul întrebării:
Componente sau PC
Întrebare:
Buna ziua! Doriti sa procurati componente aparte sau aventi nevoie si de asamblare? In cazul asamblarii aveti nevoie de cartela video sau nu, placa si CPU solicitat de Dvs. nu contine nucleu grafic? Mersi.
Răspuns (22 ian 2021, 11:15):
Buna ziua, 1. nu avem nevoie de asamblare (procuram ca componenete aparte) 2. nu contine nucleu grafic si cartela video
echipament si accesorii pentru computer
Data:
25 ian 2021, 09:33
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru ofertanti. Multumim.
Răspuns (25 ian 2021, 11:02):
Buna ziua, Vom tine cont de sugestia DVS la urmatoarea achizitie, Va multumim pentru intelegere
echipament si accesorii pentru computer
Data:
25 ian 2021, 11:18
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. Cu tot respectul, dar insistam ca acest document sa fie solicitat obligatoriu deja in cadrul acestei proceduri. Conform comunicatului Agentiei Achizitii Publice din 10/09/2020: https://tender.gov.md/ro/content/comunicat-privind-cerin%C8%9Bele-fa%C8%9B%C4%83-de-operatorii-economici-care-v%C3%AEnd-%C5%9Fisau-import%C4%83-produse-de. In acest sens rugam sa ne informati despre modificarile respective in setul de acte solicitate la depunerea ofertelor. Va multumim.
Răspuns (25 ian 2021, 11:57):
Am modificat conform solicitarii.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări