Servicii de asistență, mentenanță și suport a Sistemului e-Cancelarie până la 31 decembrie 2021
până la 23.01.2021 15:29
până la 26.01.2021 15:29
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Cod CPV: 72000000-5
-
1 invitaţie de participare.signed.pdf
1 invitaţie de participare.signed.pdf
ID: 44dbfa0a-a1d5-4b73-b054-67f598729cc0
Documentele la ofertă
-
1 invitaţie de participare (repetat).signed.pdf
1 invitaţie de participare (repetat).signed.pdf
ID: 44dbfa0a-a1d5-4b73-b054-67f598729cc0
Documentele la ofertă
-
anexa nr. 1.signed.pdf
anexa nr. 1.signed.pdf
ID: c132ac5f-05b9-4591-b6ec-2d673f1ab3e5
Documentele la ofertă
-
rechizite de birou pentru anul 2021.signed.pdf
rechizite de birou pentru anul 2021.signed.pdf
ID: c132ac5f-05b9-4591-b6ec-2d673f1ab3e5
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
INFOSOFT-MAX S.R.L.