1
Perioada de actualizare
de la 21.01.2021 15:19
până la 23.01.2021 15:29
2
Propunerea ofertelor
de la 23.01.2021 15:29
până la 26.01.2021 15:29
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 40 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 ian 2021, 15:19 - 23 ian 2021, 15:29
Perioada de depunere a ofertelor: 23 ian 2021, 15:29 - 26 ian 2021, 15:29
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform anexei nr. 1
Cod CPV: 72000000-5
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Pinzari
Telefonul de contact
022859432
Datele achizitiei
Data publicării
21 ian 2021, 15:13
Data ultimilor modificări
22 ian 2021, 15:29
Valoarea estimată (fără TVA)
40 000 MDL
Achizitii.md ID
21034790
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
1 febr 2021 15:17 - 30 dec 2021 15:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii de asistență, mentenanță și suport a Sistemului e-Cancelarie până la 31 decembrie 2021 CPV: 72100000-6 - Servicii de consultanţă pentru hardware
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
1 invitaţie de participare.signed.pdf 1 invitaţie de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
invitatia
22.01.21 15:29
anexa nr. 1.signed.pdf anexa nr. 1.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 1
22.01.21 15:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INFOSOFT-MAX S.R.L.

Preţul ofertei: 40 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform procesului verbal nr. 7-1 din 27.01.2021
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări