Achiziţie publică
21034494
9.Implanturi traumatologice
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
162 402 MDL
Perioada clarificărilor:
19 ian 2021, 17:44 - 17 febr 2021, 8:52
Perioada de depunere a ofertelor:
17 febr 2021, 8:52 - 28 febr 2021, 9:52
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lungimea- 50 mm
- Implanturile traumatologic ortopedice să fie confecţionate din inox;
- Marcajul producatorului sa fie indicat pe fiecare placa;
- Fiecare lot să fie produs de un singur producător;
- Ofertantul se obligă să accepte schimbul de implante după dimensiuni, la necesitatea instituției, în caz de adjudecare a contractului
- Certificat CE și/sau declarație de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare pentru produsele oferite
- Certificat ISO 13485 pentru produsele oferite
- Catalogul producătorului pentru produsele oferite - catalog și/sau pliant original sau copie pentru produsele oferite confirmat prin semnătura și ștampila participantului, pe suport hârtie sau în format electronic pe CD (împreună cu fișierul ofertei electronice)
- Instrucțiunea de utilizare tradusă în limba de stat sau altă limbă de circulație internațională (Engleză/Rusă) - la livrare
- Instruirea specialiștilor în centre de referință specializate a producătorului și/sau la sediul beneficiarului final pentru produsele care nu au fost folosite anterior, în termen de o lună de la solicitare
- Implanturile traumatologic ortopedice să fie confecţionate din inox;
- Marcajul producatorului sa fie indicat pe fiecare placa;
- Fiecare lot să fie produs de un singur producător;
- Ofertantul se obligă să accepte schimbul de implante după dimensiuni, la necesitatea instituției, în caz de adjudecare a contractului
- Certificat CE și/sau declarație de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare pentru produsele oferite
- Certificat ISO 13485 pentru produsele oferite
- Catalogul producătorului pentru produsele oferite - catalog și/sau pliant original sau copie pentru produsele oferite confirmat prin semnătura și ștampila participantului, pe suport hârtie sau în format electronic pe CD (împreună cu fișierul ofertei electronice)
- Instrucțiunea de utilizare tradusă în limba de stat sau altă limbă de circulație internațională (Engleză/Rusă) - la livrare
- Instruirea specialiștilor în centre de referință specializate a producătorului și/sau la sediul beneficiarului final pentru produsele care nu au fost folosite anterior, în termen de o lună de la solicitare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 ian 2021, 11:14
Data ultimilor modificări
15 febr 2021, 8:53
Valoarea estimată (fără TVA)
162 402 MDL
Achizitii.md ID
21034494
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
10 febr 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare (2).semnat (7).pdf
anunt_de_participare (2).semnat (7).pdf
Documentele la ofertă
Anunt_de_participare
20.01.21 08:08
documentatia_standard_bunuri.semnat (6).pdf
documentatia_standard_bunuri.semnat (6).pdf
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
20.01.21 08:08
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK